Αν σας έλεγε κανείς πριν από λίγο καιρό ότι θα υπήρχε νέο μικρομεσαίο ηλεκτρικό SUV με τιμή από μόνο 25.900 ευρώ, μάλλον θα τον περνάγατε τρελό. Κι όμως ένα άρτι αφιχθέν C-SUV ήρθε για να κάνει τη διαφορά, όχι μόνο μεταξύ των 100% ηλεκτρικών, αλλά και σε σύγκριση με τα πιο ακριβά με κινητήρες εσωτερικής καύσης, πόσο δε μάλλον απέναντι στα ακριβότερα Plug-in Hybrid.
Νέο Leapmotor B10 από μόνο 25.900 ευρώ

Το νέο C-SUV της Leapmotor, το B10 πάτησε πριν από λίγες μέρες τους τροχούς του στην Ελλάδα και προκαλεί αμέσως εντύπωση με τις χαμηλές τιμές του. Καταρχήν, όλες οι εκδόσεις του είναι διαθέσιμες με προωθητική ενέργεια αξίας 4.000 ευρώ, ενώ μαζί με τη βασική κρατική επιδότηση των 3.000 ευρώ το όφελος για τον πελάτη φτάνει τις 7.000 ευρώ. Ως εκ τούτου το εισαγωγικό στην γκάμα Leapmotor B10 Life 56,2 kWh εκκινεί από μόλις 25.900 ευρώ, στοιχείο που το βάζει στις επιλογές και αγοραστών από μικρότερα segment όπως το B. Tο μεσαίο B10 Life Max 67,1 kWh τιμάται στις 27.400 ευρώ και το κορυφαίο Design Max 67,1 kWh διατίθεται από 28.900 ευρώ.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό, στο Β10 Life υπάρχουν στάνταρ 17 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, πίνακας οργάνων 8,8 ιντσών, οθόνη infotainment 14,6 ιντσών, πανοραμική οροφή με ηλεκτρικό σκίαστρο, λειτουργία V2L, σύστημα πλοήγησης, φώτα LED, κλειδί NFC και Bluetooth, Android Auto/Apple CarPlay, είσοδος χωρίς κλειδί και εκκίνηση με κωδικό, καθώς και καλώδια Mode 2 και Mode 3 για φόρτιση σε πρίζα σούκο και Wallbox αντίστοιχα. Το Design προσθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, ηχοσύστημα υψηλής απόδοσης με 12 ηχεία, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες με μνήμη, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, αισθητήρα βροχής και σκούρα πίσω κρύσταλλα.
Όπως όλα τα Leapmotor, το B10 συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύησης (ή 100.000 χλμ.) για τα μηχανικά μέση ενώ η μπαταρία υψηλής τάσης καλύπτεται από 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. Ισχύει επίσης οδική βοήθεια για πέντε έτη, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις και η after sales υποστήριξη γίνονται στο δίκτυο της Italian Motion (Alfa Romeo, Fiat, Jeep, Fiat Professional, Abarth), που έχει υψηλή κατάρτιση και πανελλαδική κάλυψη. Οι παραγγελίες για το Leapmotor B10 είναι ήδη ενεργές και υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα.
Με κινητήρα ισχύος 218 ίππων

Το Leapmotor B10 τροφοδοτείται με ένα εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 218 ίππων και 240 Nm ροπής, με κίνηση στους πίσω τροχούς. Οι μπαταρίες με χωρητικότητα 56,2 kWh και 67,1 kWh εξασφαλίζουν μέγιστη μεικτή αυτονομία 361 και 434 χιλιομέτρων αντίστοιχα, νούμερο που αυξάνεται όταν οι μετακινήσεις γίνονται στον αστικό ιστό. Για τη φόρτιση σε εναλλασσόμενο ρεύμα υπάρχει ενσωματωμένος φορτιστής (OBC) ισχύος 11 kW, ενώ στο συνεχές ρεύμα η ισχύς φτάνει τα 168 kW και εξασφαλίζει φόρτιση 30-80% σε λιγότερο από 20 λεπτά. Το B10 φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 χλμ./ώρα. Για τη συμπεριφορά στο δρόμο έχει φροντίσει η ομάδα εξέλιξης δυναμικών χαρακτηριστικών της Stellantis, ρυθμίζοντας το πλαίσιο και τη ανάρτηση για τις ευρωπαϊκές συνθήκες. Επάνω στην εξαιρετική βάση που δημιουργεί η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και η αρμονική κατανομή της μάζας μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, έχει χτιστεί ένα C-SUV με κορυφαία άνεση, αθόρυβη κύλιση και άριστο κράτημα.
Ευρύχωρο και στιβαρής κατασκευής
Με μήκος 4.515 χλστ., πλάτος 1.855 χλστ., ύψος 1.655 χλστ. και μεταξόνιο 2.735 χλστ., τοποθετείται στο επίκεντρο της δημοφιλούς C-SUV κατηγορίας και παρέχει άνετους χώρους για όλους και για όλα. Παράλληλα, η πλατφόρμα LEAP 3.5 εγγυάται την τέλεια συνεργασία του hardware με το software. Το εσωτερικό του με τα μαλακά και σκληρά υλικά διακρίνεται για την στιβαρή του κατασκευή, ενώ ο σχεδιασμός είναι λιτός και απέριττος, σύμφωνα με τα νέα σχεδιαστικά πρότυπα. Μέχρι πέντε ενήλικες θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, ενώ έχουν στη διάθεση τους 22 βοηθητικούς αποθηκευτικούς χώρους μέσα στην καμπίνα για τα μικροπράγματα τους. Το πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 455 λίτρα (430+frunk 25 λίτρων κάτω από εμπρός το καπό) και φτάνει μέχρι τα 1.415 λίτρα, εφόσον αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.




















































