Η Citroen έφερε νέα δεδομένα στη μικροκινητικότητα με το AMI, το οποίο διαθέτει πολλά μοναδικά χαρακτηριστικά, πέρα από την αξιολάτρευτη εμφάνισή του. Μπορεί να οδηγηθεί από την ηλικία των 16 ετών με δίπλωμα μοτοποδηλάτου, είναι απίστευτα ευέλικτο, πολύ ευχάριστο, μεταφέρει άνετα δύο άτομα και η φόρτισή του είναι εξαιρετικά απλοποιημένη.
Το premium gadget της Citroen έχει γίνει ανάρπαστο και στο ελληνικό αγοραστικό κοινό, όπου η ζήτησή του ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Το ίδιο συνέβη και με το πιο «περιπετειώδες» My AMI Buggy, αφού έγινε ανάρπαστο και έκανε sold out σε λίγα μόλις λεπτά! Το συγκεκριμένο μοντέλο διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα ΑΜΙ από το χακί αμάξωμα, τις δύο μεταλλικές μπάρες αντί για πόρτες, την ανοιγόμενη αδιάβροχη οροφή, τα πλαστικά προστατευτικά σε προφυλακτήρες και θόλους και τις χρυσαφί σιδερένιες ζάντες των 14 ιντσών. Στο εσωτερικό του υπάρχουν κίτρινες θήκες στο ταμπλό, ανάλογης απόχρωσης ραφές στα καθίσματα και ένα επίσης κίτρινο αποσπώμενο τσαντάκι στο τιμόνι.
Το Citroen AMI έχει το χάρισμα να φτιάχνει αμέσως τη διάθεση σε όποιον το αντικρίζει. Το λιλιπούτειο αμάξωμά του με τα στρογγυλά φανάρια εμπρός μοιάζει λες και «σκάει» ένα πλατύ χαμόγελο. Διακρίνεται από τη συμμετρία των πάνελ, αφού το εμπρός και πίσω μέρος του έχουν το ίδιο μέγεθος, όπως και τα φτερά. Για τον λόγο αυτό, δε, οι πόρτες οδηγού – συνοδηγού ανοίγουν ανάποδα μεταξύ τους (πλην του My AMI Buggy). Το άλλο βασικό του πλεονέκτημα που θα το λατρέψουν όσοι κινούνται σε στενούς και πηγμένους δρόμους είναι οι συρρικνωμένες διαστάσεις του. Με μήκος 2,41 μέτρα (όσο σχεδόν ένα mega scooter) παρκάρει και κάθετα, ενώ με πλάτος 1,39 μέτρα ελίσσεται και στρίβει στα στενά με απίστευτη ευκολία.
Κάτι που δεν το περιμένουν οι επιβάτες του Citroen AMI, είναι το πόσο άνετα χωράει δύο άτομα, ακόμα και ψηλά. Παράλληλα το ταμπλό με το αρκετό βάθος και οι μεγάλες κάθετες γυάλινες επιφάνειες ενισχύουν την ευρυχωρία και την ορατότητα, δίνοντας την αίσθηση σε οδηγό και συνοδηγό ότι βρίσκονται σε μεγαλύτερο όχημα. Λόγω του ότι είναι αμιγώς ηλεκτρικό δεν έχει μοχλό ταχυτήτων ή συμπλέκτη. Ο επιλογέας για τη μετάδοση περιλαμβάνει 3 πλήκτρα, D, N και R για εμπρός, νεκρά και όπισθεν αντίστοιχα. Το smartphone μπορεί να τοποθετηθεί σε θήκη στο ταμπλό και να γίνει μια multimedia οθόνη μέσω της εφαρμογής My Ami Play της Citroen, που επιτρέπει ασφαλή πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές, όπως μουσική, ραδιόφωνο, πλοήγηση, τηλεφωνικό κατάλογο κ.λπ. Ταυτόχρονα ο οδηγός λαμβάνει τις απαραίτητες πληροφορίες από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, όπως για την ταχύτητα κίνησης και το επίπεδο φόρτισης.
Αναφορικά με τη φόρτιση του Citroen AMI, δεν απαιτείται κάποια ειδική εγκατάσταση, όπως wallbox, αφού μπαίνει σε μια απλή πρίζα σπιτιού (σούκο). Εφοδιάζεται με μια μικρή μπαταρία χωρητικότητας 5,5 kWh, η οποία παρέχει αυτονομία 75 χιλιομέτρων και «γεμίζει» σε 3 ώρες. Άλλωστε είναι πάρα πολύ οικονομικό και στη χρήση με κατανάλωση 11,9 kWh/100 χλμ., που σημαίνει ότι δεν «φουσκώνει» το λογαριασμό του ρεύματος. Την κίνηση του πολύ ελαφριού αμαξώματος των 471 κιλών αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 8 ίππων και 9,6 Nm ροπής. Επιταχύνει μέχρι τα 45 χλμ./ώρα μέσα σε 10 δευτερόλεπτα, αν και στην πράξη δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο γρήγορο, αφού «πετάγεται» γρήγορα λόγω της άμεσης παροχής δύναμης που εξασφαλίζει το ηλεκτρικό μοτέρ.
Το Citroen AMI μπορεί να γίνει τώρα δικό σας στο «άψε-σβήσε», σε χρόνο μόλις 5 λεπτών! Το μόνο που χρειάζεται είναι να επισκεφθείτε μια Έκθεση της Citroen, ή να κάνετε λίγα κλικ για online παραγγελία στο https://amistore.citroen.gr/. Το Citroen AMI είναι πάρα πολύ προσιτό και στην τιμή του, αφού κοστίζει από από 7.600 ευρώ στην αρχική έκδοση One και μαζί με το όφελος των 3.000 ευρώ από την κρατική επιδότηση. Διατίθεται ακόμα και σε άλλες εκδόσεις, όπως είναι οι My AMI Orange/Grey/Blue, My AMI Pop και My AMI Tonic, καθώς και σε επαγγελματικό Cargo με συνολικό χώρο φόρτωσης που ξεπερνά τα 400 λίτρα.