Η Kosmocar-Skoda αναβαθμίζει τις υπηρεσίες After Sales που παρέχει στους κατόχους μοντέλων της Skoda, με στόχο να τους προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία άνεσης, ασφάλειας και ευκολίας για τη συντήρηση του αυτοκινήτου τους.
Οι νέες υπηρεσίες εντάσσονται στο πρόγραμμα Skoda One που έχει παρουσιάσει η Kosmocar- Skoda ειδικά για τους πελάτες και κατόχους μοντέλων της μάρκας λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ξεχωριστές ανάγκες και επιθυμίες και είναι μελετημένες ώστε να ταιριάζουν στο πνεύμα της εποχής, με ιδιαίτερη έμφαση στους κανόνες υγιεινής και ατομικής προστασίας.
Συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Skoda είναι άμεσα οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar:
Pick-up & Delivery: η παραλαβή για το service και η επιστροφή-παράδοση του αυτοκινήτου, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης, με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτησή του, με σχολαστική τήρηση όλων των προβλεπόμενων κανόνων υγιεινής. Παρέχεται ακόμα και ασφαλιστική κάλυψη στην απίθανη περίπτωση που το αυτοκίνητο υποστεί κάποια φθορά κατά το διάστημα που μεσολαβεί από την παραλαβή και επιστροφή του στον κάτοχό του.
Skoda Online Service: ο πελάτης λαμβάνει e-mail ή sms και αποκτά online πρόσβαση για ενημέρωση με φωτογραφίες ή video για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και το κόστος αυτών και δίνει τη σχετική έγκριση.
Clean Plus: καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού του αυτοκινήτου, έλεγχος της απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα, δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων (μπαταρία, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, ελαστικά, φρένα – τακάκια και δισκόπλακες – και χειρόφρενο).
Κοινός παρονομαστής όλων των υπηρεσιών είναι η ασφάλεια, η κορυφαία εξυπηρέτηση, η άνεση και η ευκολία την οποία η Kosmocar- Skoda επιδιώκει πάντα να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της.