After sales – εγγυήσεις
Κάθε καινούργιο αυτοκίνητο συνοδεύεται με διάφορες εγγυήσεις, μεταξύ των οποίων η πιο σημαντική είναι αυτή που αφορά τα μηχανικά μέρη. Τα λιγότερα χρόνια που δίνονται είναι τα 2, μετά 4-5, ενώ λίγοι κατασκευαστές δίνουν 7-8. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση υπάρχει περιορισμός χιλιομέτρων ή ψιλά γράμματα γιατί κάποια χρόνια μπορεί να είναι επέκταση της εργοστασιακής. Εξαίρεση […]
Το αυτοκίνητο χρειάζεται την κατάλληλη φροντίδα και το φθινόπωρο, το οποίο η SUZUKI υποδέχεται επεκτείνοντας τα προνομιακά πακέτα προσφορών service αυτοκινήτου Drive ‘n Smile 5+ για οχήματα άνω των 5 ετών. Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και τα χιλιόμετρα που έγιναν σε πολύωρα μακρινά ταξίδια αλλά και σε διαδρομές εκτός ασφάλτου με τα SUV της Suzuki, […]
Η Suzuki υποδέχεται το φθινόπωρο επεκτείνοντας τα προνομιακά πακέτα service αυτοκινήτου Drive n’ Smile 5+ για οχήματα άνω των 5 ετών. Αναγνωρίζοντας ότι μετά από πολύωρα και μακρινά ταξίδια των καλοκαιριών διακοπών, ενδέχεται να χρειάζεται έλεγχος συντήρησης, η Suzuki προσφέρει ακόμη περισσότερες ευκαιρίες για τη διατήρηση και την προστασία των οχημάτων των πελατών της με […]
Αυτό το καλοκαίρι η Suzuki καλεί τους κατόχους των αυτοκινήτων της να προετοιμαστούν για τις πιο ξέγνοιαστες διακοπές με το νέο πρόγραμμα Δωρεάν Καλοκαιρινού Ελέγχου «Drive N’ Smile Summer Edition». Βρίσκεται σε ισχύ έως και τις 31 Αυγούστου, και περιλαμβάνει δωρεάν τεχνικό έλεγχο 12 σημείων, απολύμανση και αντιβακτηριδιακό καθαρισμό air condition σε προνομιακή τιμή, μια […]
Κάθε αυτοκίνητο για να λειτουργεί σωστά και να μην αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους δυσλειτουργίες και βλάβες λόγω «αμέλειας» του οδηγού, θα πρέπει να γίνονται τα προγραμματισμένα service. Η τήρησή τους ακολουθείται με θρησκευτική ευλάβεια και σύμφωνα με όλα όσα ορίζει ο κατασκευαστής, με βάση τα διανυθέντα χιλιόμετρα και τη χρονική περίοδο. Συνήθως τα […]
Η συντήρηση ενός αυτοκινήτου παίζει σημαντικό ρόλο ως προς τη μακροζωία του και τη χρήση δίχως προβλήματα, αρκεί πάντα να γίνεται από άρτια καταρτισμένο προσωπικό και με τα πιο σύγχρονα εργαλεία. Όταν το service δεν πραγματοποιείται με βάση τα πρότυπα αυτά, τότε ίσως τίθεται θέμα ασφάλειας, αυξημένη κατανάλωση και μεγαλύτερο κόστος συντήρησης μελλοντικά. Η Opel, δίνοντας […]
Μέσω του καλοκαιρινού προγράμματος προσφορών All Clear Service, η Nissan τονίζει το Δωρεάν Έλεγχο Ασφαλείας υψηλών προδιαγραφών από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της, όπως και τα μοναδικά οφέλη για τους κατόχους των αυτοκινήτων της μάρκας. Επωφεληθείτε τώρα από την ξεχωριστή καλοκαιρινή προσφορά της Nissan και κερδίστε: Δωρεάν καλοκαιρινό έλεγχο 20 σημείων 20% έκπτωση και στα ανταλλακτικά […]
Η Opel επενδύει έμπρακτα στο after sales, με στόχο πάντοτε την παροχή ολοκληρωμένων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μετά την πώληση. Στα πλαίσια αυτής της στρατηγικής, και με motto «ό,τι αγαπάμε, το προσέχουμε», η Opel λανσάρει το νέο after sales πρόγραμμα Opel Service 5+. Opel Service 5+ με 149 ευρώ Πρόκειται για ένα οικονομικό πακέτο […]
Τα αυτοκίνητα της Hyundai φημίζονται και για την αξιοπιστία τους, γεγονός που υποστηρίζει έμπρακτα και η μάρκα μέσω της 5ετούς εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων. Έτσι ο κάτοχος ενός Hyundai μπορεί να νιώθει επιπλέον σιγουριά, γιατί στην σπάνια περίπτωση κατασκευαστικού προβλήματος θα καλυφθεί από τον κατασκευαστή. Κάθε νέο Hyundai συνοδεύεται με την κορυφαία στην αγορά πανευρωπαϊκή εργοστασιακή […]
Η Kia και τα αυτοκίνητά της έχουν ισχυρή παράδοση στον τομέα της αξιοπιστίας, κάτι που επιβεβαιώνεται και από σχετικές πρόσφατες έρευνες. Παράλληλα η Kia είναι η μοναδική μάρκα που παρέχει 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, γεγονός που αν μη τι άλλο δείχνει πόσο σίγουρη είναι για τα προϊόντα της. Σε συνδυασμό με και τα 5 χρόνια […]
Μέσω του χειμερινού προγράμματος προσφορών All Clear Service, η Nissan τονίζει το δωρεάν έλεγχο ασφαλείας υψηλών προδιαγραφών από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της, όπως και τα μοναδικά οφέλη για τους κατόχους των αυτοκινήτων της μάρκας. Επωφεληθείτε τώρα από την ξεχωριστή χειμερινή προσφορά της Nissan και κερδίστε: Δωρεάν χειμερινό έλεγχο 20 σημείων 20% έκπτωση στα ανταλλακτικά service […]
Με αφορμή την 50ή της επέτειο, η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης «Service24h» υπογραμμίζει την πρωταρχική σημασία της υποστήριξης πελατών για τη Mercedes-Benz. Το 1972, η Mercedes-Benz καθιέρωσε μια υπηρεσία έκτακτης ανάγκης που κάλυπτε όλη την επικράτεια της Γερμανίας, μέρα και νύχτα – και ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την αυτοκινητοβιομηχανία. Πενήντα χρόνια αργότερα, περισσότερα από 160 σημεία […]












