Η Mercedes συνεχίζει την ανανέωση της γκάμας της, πρωτίστως των SUV, ετοιμάζοντας μετά το λανσάρισμα της νέας GLC και εκείνο της αντίστοιχης GLB, με ανάλογων προδιαγραφών εσωτερικό. Φουλ της οθόνης για τη δεύτερη γενιά του γερμανικού C-SUV, το οποίο παράλληλα υποβάλλεται σε δοκιμές ακραίων θερμοκρασιών στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του «Αστεριού».
Ξεκινάμε από το φαντασμαγορικό εσωτερικό, όπου ουσιαστικά όλο το ταμπλό αποτελείται από οθόνες. Η Mercedes δεν ανακοινώνει διαστάσεις, ωστόσο η διάταξη της νέας GLB φαίνεται να είναι πολύ κοντά στις 39,1 ίντσες της MBUX HYPERSCREEN στη νέα GLC, ενώ τα βλέμματα πηγαίνουν και στην πανοραμική έναστρη οροφή. Το χειμώνα, η επίστρωση LowE στο θερμομονωτικό πολυστρωματικό κρύσταλλο μειώνει την απώλεια θερμότητας αντανακλώντας την εσωτερική θερμότητα πίσω στην καμπίνα. Με πάχος μόλις 200 νανόμετρα, αυτή η υπέρυθρη μεμβράνη είναι λεπτότερη από μια ανθρώπινη τρίχα, η οποία έχει διάμετρο περίπου 50.000 νανόμετρα. Σε συνδυασμό με την τέταρτη γενιά MBUX, η πιο πρόσφατη λειτουργική φιλοσοφία προσφέρει επανασχεδιασμένα κινούμενα σχέδια καλωσορίσματος, την προηγμένη λειτουργία Zero Layer, μια εκτενή γκάμα εφαρμογών, τον Εικονικό Βοηθό MBUX με διάφορα συναισθηματικά ευαίσθητα avatar και τροφοδοτείται από παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη, πλοήγηση με Google Maps και 3D MBUX Surround.
Οι δοκιμές στη λεγόμενη ψυχρή σήραγγα τώρα, καλύπτουν πρακτικά κάθε πιθανή καιρική συνθήκη και κυμαίνονται σε θερμοκρασίες από -40 έως +40 βαθμούς Κελσίου. Τα υπερσύγχρονα «κανόνια» επιτρέπουν την παραγωγή χιονιού με μεγάλη ποικιλία τύπων, σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών. Σε συνδυασμό με τον ισχυρό ανεμιστήρα της αεροδυναμικής σήραγγας, η Mercedes‑Benz μπορεί να προσομοιώσει σφοδρές χιονοθύελλες όπου οι νιφάδες χιονιού τρέχουν προς το δοκιμαστικό όχημα με ταχύτητες έως και 200 χλμ./ώρα. Στις δύο κλιματικές αεροδυναμικές σήραγγες ενσωματώνεται μια μεγάλη ποσότητα πολύπλοκης τεχνολογίας. Σε κάθε σήραγγα, ένας κυλιόμενος δρόμος προσομοιώνει την επιφάνεια του δρόμου. Ισχυροί ηλεκτροκινητήρες κινούν τέσσερις κυλίνδρους ο καθένας, επιτρέποντας τη δοκιμή μοντέλων 4MATIC υπό ρεαλιστικές συνθήκες. Οι εγκαταστάσεις δοκιμών έχουν σχεδιαστεί για συνολική ισχύ έως και 780 kW, επιτρέποντας μέγιστες ταχύτητες έως και 265 χλμ./ώρα.

Το ντεμπούτο της νέας Mercedes GLB δεν θα αργήσει, καθότι προγραμματισμένο για τις 8 Δεκεμβρίου.














































