Η Honda προικίζει με ένα σωρό καλούδια το Civic Type R, ενώ το ίδιο κάνουν και εκατοντάδες βελτιωτές σε όλο τον κόσμο. Σαν το συγκεκριμένο, όμως, δεν υπάρχει κανένα. Κι αυτό όχι μόνο γιατί έχει 650 ίππους, αλλά γιατί ταυτόχρονα είναι κεντρομήχανο και πισωκίνητο!
Φυσικά δεν μιλάμε για κάποιο «Τάπερ» που μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο, αλλά για την πρόταση της Honda Racing αναφορικά με την κορυφαία κατηγορία του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Τουρισμού Super GT. Όπως φαίνεται ακόμα και με μια φευγαλέα ματιά με την άκρη του οφθαλμού, το μόνο κοινό που έχει το R-GT Concept με το κανονικό Type R είναι τα φωτιστικά σώματα. Όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο αποτελεί εντελώς διαφορετική κατασκευή, αποτελούμενη εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και χαρακτηριζόμενη από το εκπληκτικά φαρδύ παράστημα, που εντείνεται από τα τεράστια αεροδυναμικά βοηθήματα.
Το Civic Type R-GT παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στο Σαλόνι του Τόκιο, αλλά έχει ήδη επιβεβαιωθεί πως θα αντικαταστήσει το NSX στη κατηγορία GT500. Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται, ωστόσο βάσει προδιαγραφών της κατηγορίας όλα τα αυτοκίνητα διαθέτουν 2.0λτ. τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα, με απόδοση 650 ίππων. Ισχύς αυξημένη κατά 320 άλογα σε σχέση με το Type R παραγωγής, το οποίο είναι φυσικά μπροστοκίνητο και φέρει τον κινητήρα στον ίδιο άξονα. Όταν κάνει πρεμιέρα στις πίστες της Ιαπωνίας, το μεταλλαγμένο Civic θα τεθεί αντιμέτωπο με την ανάλογη Toyota Supra και το αντίστοιχο Nissan Z, που αγωνίζονται ήδη (πρωταθλητής 2022 ο «Ζορό», 3η η Honda με το NSX, μόλις 5η η Toyota).