Το μικρομεσαίο μοντέλο της SEAT μπήκε αισίως στην 4η γενιά του, διαθέτοντας ένα δυναμικό παρουσιαστικό και ενσωματώνοντας τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Σκοπός του νέου Leon; Να δώσει την απαραίτητη σπιρτάδα στα μικρομεσαία μοντέλα. Εκτός της εμφάνισης, όμως, ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι που το ξεχωρίζει από τα «αδελφάκια» του.
To εσωτερικό του ισπανικού μικρομεσαίου δεν έχει καμία σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, συνδυάζοντας την ψηφιακή εποχή με την απλότητα. Οι διακόπτες και τα κουμπιά είναι ελάχιστοι, με την οθόνη αφής των 8,25 ή 10 ιντσών και τον -προαιρετικό- ψηφιακό πίνακα οργάνων να φροντίζουν για τον έλεγχο της συντριπτικής πλειοψηφίας των λειτουργιών. Μία από αυτές, και πολύ σημαντική, είναι η αναγνώριση τυφλού σημείου. Δεν πρόκειται για κάτι καινούργιο σαν ιδέα, όλα τα νέα αυτοκίνητα την διαθέτουν στον προαιρετικό εξοπλισμό και πολλά στον στάνταρ. Αυτό που αλλάζει στο Leon αφορά τον τρόπο εφαρμογής.
Δείτε ακόμα: 1.000 χιλιόμετρα με το νέο VW Golf
Κανονικά, ο οδηγός προειδοποιείται για όχημα σε τυφλή γωνία μέσω σήμανσης στον αντίστοιχο καθρέπτη. Είτε πρόκειται για μια λυχνία που απεικονίζεται στο κρύσταλλο, είτε για ένα φωτάκι στο εσωτερικό του καθρέπτη. Σε αρκετές περιπτώσεις, ωστόσο, δεν είναι ευδιάκριτη κυρίως λόγω ήλιου. Τι έκανε η SEAT για να επιλύσει το πρόβλημα; Χρησιμοποίησε τον ambient φωτισμό, φέρνοντας την προειδοποιητική σήμανση στο εσωτερικό της καμπίνας και σε τέτοιο σημείο που είναι πολύ δύσκολο να το βρει ο ήλιος. Όταν το σύστημα εντοπίσει όχημα σε τυφλό σημείο, φωτίζει το τμήμα της λωρίδας που διατρέχει το ταμπλό στο ύψος του καθρέπτη.
Διαβάστε επίσης: 0-265 χλμ./ώρα με SEAT Leon Cupra R 1.8 20VT
Μάλιστα, το Leon είναι το μόνο που διαθέτει την «πατέντα» καθώς η διαμόρφωση της πόρτας, της επιτρέπει να «μπει» στο ταμπλό ώστε να συνδεθούν τα επιμέρους σημεία με το σύστημα, δίχως να κρύβονται από τα πλαστικά. Ούτε το νέο Golf, ούτε η νέα Octavia, ούτε το νέο A3 διαθέτουν το εν λόγω χαρακτηριστικό.