Η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη του επόμενου, 8ης γενιάς Golf που θα παρουσιάσει το 2019, για το οποίο αποκάλυψε ένα πρώτο στοιχείο, το νέο ήπιο υβριδικό του σύστημα. Παράλληλα, θα υπάρξει και ηλεκτρικό Golf, ενώ στο μέλλον η Volkswagen θα έχει ηλεκτρική έκδοση για σχεδόν κάθε μοντέλο της.
Δείτε ακόμη: Άνοιξαν οι παραγγελίες του Hyundai που βγάζει… νερό
Η Volkswagen θα συνδυάσει κινητήρα εσωτερικής καύσης με μια ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης 48-V και μια μπαταρία 48-V. Σύμφωνα με τη γερμανική μάρκα, αυτός ο συνδυασμός αποτελεί την πύλη για το μέλλον των υβριδικών της μοντέλων. Το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48-V θα δίνει τη δυνατότητα στον κινητήρα να σβήνει κατά το «ρολάρισμα», εξοικονομώντας έως 0,3 λτ./100 χλμ. καύσιμο. Επιπλέον, αυτό το mild-hybrid σύστημα προσφέρει βελτιωμένη δυναμική κατά την εκκίνηση λόγω της παροχής ηλεκτρικής ώθησης.
Η τεχνολογία 48-V αντιπροσωπεύει ένα νέο κεφάλαιο στο σχεδιασμό του κινητήρα, επιτρέποντας στα ηλεκτρικά μοτέρ να κινούνται με οικονομικό τρόπο. Το σύστημα 48-V θα χρησιμοποιείται σε οχήματα επιπλέον του γνωστού συστήματος 12-V. Στην περίπτωση που χρησιμοποιούνται λεπτά καλώδια, το σύστημα 48-V επιτρέπει την εξοικονόμηση σημαντικής ποσότητας ενέργειας σε σχέση με το 12-V, όπως για παράδειγμα μέσω ανάκτησης ενέργειας όταν το όχημα φρενάρει. Αυτό το υψηλό επίπεδο τάσης επιτρέπει πολλές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της ενεργοποίησης της ενσωματωμένης γεννήτριας μίζας των 48-V.
Δείτε ακόμη: Νέο Volvo XC40 T5 Twin Engine 1.5 λτ. με 255 ίππους
Η γεννήτρια εκκίνησης εκτελεί το ρόλο του εναλλάκτη και του εκκινητή. Ταυτόχρονα, λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που αυξάνει αμέσως τη ροπή κατά την εκκίνηση μέσω ηλεκτρικής ώθησης. Η ισχύς της γεννήτριας μεταφέρεται μέσω ενός ιμάντα. Η γεννήτρια ξεκινάει επίσης το θερμικό κινητήρα, ο οποίος σβήνει όσο το δυνατόν περισσότερο όταν το όχημα κινείται, με ελάχιστα αισθητό τρόπο. Ένα άλλο ευπροσάρμοστο στοιχείο είναι η μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V. Η μπαταρία τροφοδοτείται με ενέργεια κατά τη διάρκεια πολλών λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένης της ανάκτησης ενέργειας πέδησης.