Κάθε αυτοκίνητο συνοδεύεται από διάφορες ονομασίες, κωδικούς και αρκτικόλεξα, που υποδεικνύουν την έκδοση εξοπλισμού, τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων κ.λπ. Στην περίπτωση της Hyundai, από την παρουσίαση του νέου ανανεωμένου i30 και μετά, προστέθηκε και το iMT, σε συνδυασμό πάντα με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid. Μετέπειτα προστέθηκε και σε άλλα μοντέλα της μάρκας, όπως στο i20, στο Tucson, στο Kona και το Bayon.
Τι είναι όμως αυτό το σύστημα; Το iMT αποτελεί συντομογραφία του Intelligent Manual Transmission και είναι ένας τύπος «έξυπνου» μηχανικού κιβωτίου 6 ταχυτήτων. Το iMT διαθέτει ηλεκτρονικό πεντάλ συμπλέκτη (e-clutch), που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης των 48V Hybrid εκδόσεων. Για αυξημένη οικονομία, το iMT αποσυνδέει τον κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, και το όχημα εισέρχεται σε λειτουργία coasting (πρόγραμμα ρολαρίσματος) με μειωμένη κατανάλωση.
Τη λειτουργία αυτή την αντιλαμβάνεται ο οδηγός βλέποντας τις στροφές του κινητήρα να πέφτουν τελείως γιατί σβήνει προσωρινά, ενώ με το που αγγίζει το πόδι του στο πεντάλ του γκαζιού, οι στροφές επανέρχονται σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Μια διαδικασία που γίνεται εξαιρετικά ομαλά, ταχύτατα και δίχως δονήσεις ή τυχόν άλλες «παρενέργειες». Έτσι, σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid που εξασφαλίζει επιπλέον δύναμη και πολύ ομαλό σβήσιμο και επανεκκίνηση του κινητήρα, καταναλώνεται λιγότερο καύσιμο.
To iMT 48V Hybrid συνδυάζεται με τους κινητήρες 1.0 T-GDi 100/120 hp, 1.5 T-GDi 160 hp, 1.6 T-GDi 150/180 hp και 1.6D 136 hp.