Οι κατασκευαστές κάνουν ό,τι μπορούν για να ελαττώσουν το φόρτο εργασίας των μπαταριών στα ηλεκτρικά, προκειμένου να αυξήσουν την αυτονομία τους. Το σύστημα κλιματισμού είναι μια από τις κυριότερες πηγές άντλησης ενέργειας, ειδικά από τη στιγμή που πρέπει να λειτουργεί και τον χειμώνα. Στα EVs δεν υπάρχει κινητήρας για να περνάει θερμότητα το καλοριφέρ από το μηχανοστάσιο στην καμπίνα, κάτι που σημαίνει πως ακόμα και για να ζεσταθείς σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αναγκαστικά ενεργοποιείς τον κλιματισμό.
Σε μια προσπάθεια να μειωθεί η ανάγκη συνδρομής του στη θέρμανση της καμπίνας, η ZF εξέλιξε τη Heat Belt. Όπως λέει και το όνομά της, η τεχνολογία των Γερμανών αφορά στο λανσάρισμα θερμαινόμενης ζώνης ασφαλείας. Με τη χρήση 70 Watts ενέργειας οι Heat Belts μπορούν να θερμανθούν μέχρι τους 40 βαθμούς Κελσίου, ζεσταίνοντας τον κορμό οδηγού-συνοδηγού και ιδιαίτερα το στήθος, που είναι ζωτικής σημασίας για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος. Μικροσκοπικοί αγωγοί μέσα στη ζώνη διέρχονται από ρεύμα και ζεσταίνονται, αφήνοντας ανεπηρέαστη τη λειτουργία του συνόλου (προεντατήρες κλπ). Το σκεπτικό πίσω από τις θερμαινόμενες ζώνες είναι πως μπορούν να μειώσουν δραστικά τη χρήση του κλιματισμού, κάνοντας οι ίδιες την περισσότερη δουλειά στην παροχή ζεστασιάς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ZF, η Ηeat Belt αυξάνει την αυτονομία έως και 15% όταν στο αυτοκίνητο βρίσκονται δυο επιβάτες. Τα οφέλη πολλαπλασιάζονται όταν είναι μόνος του ο οδηγός, καθώς σε συνδυασμό με το θερμαινόμενο τιμόνι ενδέχεται να μη χρειαστεί καν να ανοίξει τον κλιματισμό και να εξοικονομήσει σημαντικότατα ποσά ενέργειας στη συστοιχία. Προς το παρόν δεν ανακοινώνεται κάτι για υιοθέτηση της τεχνολογίας από κάποιον κατασκευαστή, αλλά θεωρείται σίγουρο πως θα δούμε σύντομα τις θερμαινόμενες ζώνες σε αυτοκίνητα παραγωγής, αρχικά των premium κατηγοριών.