Η Toyota ανέθεσε στη Yamaha την κατασκευή ενός ατμοσφαιρικού 8κύλινδρου κινητήρα υδρογόνου. Η συγκεκριμένη ανάθεση είναι η αρχή μιας σειράς από project, απόρροια της τεράστιας συνεργασίας των Toyota, Mazda, Subaru και Kawasaki, σε μια προσπάθεια να επεκτείνουν το κύκλο ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης και ταυτόχρονα να είναι φιλικοί προς το περιβάλλον.
Ο συγκεκριμένος θηριώδης κινητήρας δεν είναι ακριβώς καινούργιος, αφού τον 5λίτρο ατμοσφαιρικής αναπνοής κινητήρα τον έχουμε δει στο Lexus RC F Coupe. Ωστόσο για να μπορεί να «καίει» υδρογόνο έχει δεχτεί μια σειρά βελτιώσεων στα μπεκ ψεκασμού, στην κυλινδροκεφαλή, στην πολλαπλή εισαγωγής, αλλά και σε αρκετά άλλα μέρη του. Όπως ανακοίνωσε κι η Yamaha που τον εξελίσσει θα παράγει 450 ίππους και 540 Nm ροπής, δύναμη ελαφρώς μειωμένη συγκριτικά με τους 479 ίππους που βγάζει ο αντίστοιχος βενζινοκινητήρας. Ο υπεύθυνος εξέλιξης του κινητήρα, ο αρχιμηχανικός της Yamaha, Takeshi Yamada, εξήγησε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει διαφορετικό χαρακτήρα από έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα.
«Οι κινητήρες υδρογόνου έχουν μια έμφυτη φιλική αίσθηση που τους καθιστά εύκολους στη χρήση». Και συνέχισε λέγοντας: «Όλοι όσοι ήρθαν να δοκιμάσουν το πρωτότυπο αυτοκίνητο ήταν δύσπιστοι, αλλά έβγαιναν από το αυτοκίνητο με ένα πλατύ χαμόγελο στο τέλος. Είμαι πλέον σίγουρος ότι υπάρχουν πραγματικά τεράστιες δυνατότητες στα μοναδικά χαρακτηριστικά των κινητήρων υδρογόνου και πλέον δεν τους αντιμετωπίζω ως απλά υποκατάστατα της βενζίνης». Προς το παρόν καμία από τις δυο εταιρείες δεν έχει ανακοινώσει τίποτα σχετικά με την τεχνολογία που εξελίσσει, αλλά το κυριότερο πως θα καταφέρει να προσαρτήσει την πολλαπλή εξαγωγής 8 σε 1, που είναι τοποθετημένη στο επάνω μέρος του.