Τεχνολογίες αυτοκινήτων
Τον τελευταίο καιρό, οι αναμνήσεις από τα παλιά καλά Subaru έχουν επανέλθει για τα καλά. Λίγο η είδηση της πώλησης ενός Impreza P1 -μετά του Mitsubishi Evo VI Tommi Makinen Edition- στην τιμή του Honda Civic Type R, περισσότερο το video του TME με το κυνηγητό στο 22B και το κροτάλισμα του boxer πλημμύρισε το […]
Τον Μάρτιο του 2018, η Yandex, μια τεράστια εταιρεία τεχνολογίας στη Ρωσία, συμφώνησε με την Hyundai να κατασκευάσει ένα πλήρως αυτόνομο όχημα. Ένα χρόνο και 4 μήνες μετά το αυτόνομο Sonata είναι έτοιμο. Το project το ανέθεσε η κορεάτικη εταιρεία για λογαριασμό της θυγατρικής της, της Hyundai Mobis, σηματοδοτώντας την πρώτη επίσημη συνεργασία της Yandex […]
H Hyundai συνδυάζει στο νέο Tucson την τεχνολογία 48 Volt Ηybrid με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 λτ. CRDi με απόδοση 115 και 136 PS, καθώς και με τον πιο ισχυρό 2.0 λτ. CRDi 48-Volt Diesel 186 PS (δεν διατίθεται στην Ελλάδα). Δείτε ακόμη: Η Hyundai βάζει τέλος στους θανάτους από θερμοπληξία (+video) Η νέα τεχνολογία περιλαμβάνει […]
Φανταστείτε πως οδηγείτε σε έναν επαρχιακό δρόμο, με ελάχιστο έως ανύπαρκτο φωτισμό. Συναντάτε μια στροφή. Όσο επιτρέπει η μεγάλη σκάλα -προϋποθέτοντας ότι δεν έχετε κατέβει στην μεσαία, για να μην τυφλώσετε τον απέναντι- υπολογίζετε πως είναι μέτρια. Και τελικά αποδεικνύεται πως κλείνει, αποκτά ανάποδη κλίση στο μέσο της και το οδόστρωμα εκεί είναι νοτισμένο. Σενάριο […]
Ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Πρόληψης της Θερμοπληξίας, η Hyundai ανακοίνωσε την πρόθεσή της να διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των νέων μοντέλων της, ένα σύστημα που θα ειδοποιεί τον οδηγό να ελέγξει το πίσω κάθισμα πριν αφήσει το αυτοκίνητο. Φέτος, και ενώ μένει ένας μήνας για την ολοκλήρωση του καλοκαιριού, έχουν χαθεί ήδη πάνω από […]
Το νέο μικρό ηλεκτρικό Honda e εγκαινιάζει νέα πρότυπα στην κατηγορία του όσον αφορά στην συνδεσιμότητα, μέσω του προηγμένου συστήματος πολυμέσων που διαθέτει. Το ψηφιακό ταμπλό πλήρους πλάτους της Honda e είναι σχεδιασμένο για άνετη χρήση συνδεδεμένων υπηρεσιών και εφαρμογών. Πέντε, προσεκτικά ενσωματωμένες, έγχρωμες οθόνες υψηλής ανάλυσης μαζί καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος του εσωτερικού του […]
Η Hyundai ανέπτυξε το πρώτο κιβώτιο ταχυτήτων σε παγκόσμιο επίπεδο για τα νέα υβριδικά της μοντέλα με την τεχνολογία Active Shift Control, μέσω της οποίας μειώνεται εξαιρετικά ο χρόνος των αλλαγών των σχέσεων. Όπως κάνει κάτι εξίσου σημαντικό, μιας και παρακολουθεί κατά 500 φορές το δευτερόλεπτο, όλες τις μεταβλητές οδήγησης και φορτίου, αλλά και τις αλλαγές […]
Ζώντας στην ψηφιακή εποχή, μαθαίνουμε να περιμένουμε τις αντίστοιχες μετατροπές στην καθημερινότητά μας. Ψηφιοποίηση σε όλο και περισσότερες πτυχές, με τα αυτοκίνητα να έχουν μπει προ πολλού στο κύκλωμα των αλγορίθμων και των διαφορικών εξισώσεων. Παράλληλα, εταιρίες που μεγαλουργούν στον τομέα της τεχνολογίας έχουν βρει προσοδοφόρο έδαφος να εισβάλλουν στα «χωράφια» των αυτοκινητοβιομηχανιών (βλέπε Google, […]
Ολοένα αυξάνονται οι κατασκευαστές αυτοκινήτων που θέλουν να αποποιηθούν το κλασικό κλειδί και να προσφέρουν κάτι πιο μοντέρνο στους πελάτες τους. Όπως το ψηφιακό κλειδί, που ουσιαστικά θα είναι ένα ακόμα app στο smartphone τους, αλλά θα τους επιτρέπει την πρόσβαση και στην εκκίνηση στο αγαπημένο τους αυτοκίνητο. Βέβαια η Hyundai δεν είναι ο πρώτος […]
Tα χρειώδη να παρακολουθεί κάποιος από το μέτωπο της αυτοκίνησης, γνωρίζει πως τα τρικύλινδρα μοτέρ υπάρχουν πλέον παντού. Από σούπερμινι και compact crossover, μέχρι hot hatches και SUV. Οι 3 κύλινδροι και η υπερτροφοδότηση έχουν θέσει στο περιθώριο τους ατμοσφαιρικούς τετρακύλινδρους, ενώ έχουν πάρει τα ηνία και από τους τούρμπο σε κάποια εμπορικά segments. Στα […]
Οι περισσότεροι θα θυμάστε τη μόδα που ήθελε τα πιο… «προχώ» μοντέλα να μην έχουν την κλασική κεραία, αλλά ένα «πτερύγιο τύπου καρχαρία» ή οτιδήποτε πιο cool από τη συμβατική. Τώρα μπορεί να είναι όλη η οροφή μια κεραία! Μια νέα μελέτη εκπονεί η Harman, σε συνεργασία με την Samsung, ώστε τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων […]
Έχουμε γράψει άπειρες φορές πως το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό (και αυτόνομο)! Απόλυτα λογικό είναι όμως, πως τα μέρη που αποτελούν ένα συμβατικό μοντέλο με θερμικό κινητήρα να μην επιτελούν το έργο τους όπως θα έπρεπε, ενώ θα πρέπει να εξελιχθούν κι όσα τώρα χρησιμοποιούνται από τα ηλεκτρικά οχήματα παραγωγής. Για το λόγο αυτό […]