Τεχνολογίες αυτοκινήτων
Το δημοφιλέστερο μεσαίο σεντάν αυτοκίνητο στον κόσμο με πάνω από 30 εκατομμύρια πωλήσεις και πέντε δεκαετίες καριέρας, το VW Passat, ανέκαθεν ήταν ένα αυτοκίνητο που ξεχώριζε στην κατηγορία του. Το νέο Passat ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη και σε τεχνολογία, μέσω των έξυπνων τεχνολογιών IQ.Drive, που του επιτρέπουν να κινείται και ημιαυτόνομα. Δείτε ακόμη: […]
Το πιο νέο και μικρό SUV της Skoda, το Kamiq εφοδιάζεται με όλες τις τεχνολογίες και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που συναντώνται στα μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας. Δύο από αυτά, είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit και οι οθόνες αφής των συστημάτων πολυμέσων.{loadposition skoda} Δείτε εδώ περισσότερα για το Skoda Kamiq Το Virtual […]
Το νέο VW Golf τοποθετεί ακόμα πιο ψηλά τον πήχη σε επίπεδο τεχνολογίας και ως αυτοκίνητο αναπτύσσει την πιο στενή σχέση με τον οδηγό από ποτέ. Ένας ενοποιημένος πίνακας ελέγχου, το Innovision Cockpit, ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου και περιλαμβάνει τα ψηφιακά όργανα ελέγχου (Digital Cockpit) με οθόνη 10 ιντσών και το σύστημα Infotainment […]
Βασισμένο στην τελείως καινούρια πλατφόρμα CMF-B και σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης», το εντελώς νέο Renault Clio θέτει νέους κανόνες, με πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό. Το νέο Renault Clio τίθεται επικεφαλής του στρατηγικού πλάνου του Groupe Renault «Drive the Future 2017-2022», που έχει τρεις βασικούς πυλώνες: […]
Το νέο Volkswagen Golf είναι εξοπλισμένο με λειτουργία φωνητικού ελέγχου (Voice Control) που λειτουργεί με απόλυτα διαισθητικό τρόπο. Το σύστημα ενεργοποιείται με τη φράση «Hello Volkswagen» ή πατώντας το κουμπί με τη φωνητική ένδειξη στο τιμόνι. Δείτε ακόμη: Οι τιμές του νέου VW Golf στην Ελλάδα Το Golf αντιδρά και αποκρίνεται στις εντολές του οδηγού, […]
Μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά ακόμα και σήμερα, όπου οι ενέργειες του οδηγού περνάνε από πολλά ηλεκτρονικά «πρωτόκολλα», το μπέρδεμα του φρένου με το γκάζι προκαλεί δυσανάλογο αριθμό δυστυχημάτων. Στην Ιαπωνία, κατά τη διάρκεια του περσινού έτους καταγράφηκαν πάνω από 149 θανάσιμα τροχαία με οδηγούς ηλικίας άνω των 75 ετών. Το 11% εξ αυτών, αποδίδεται σε […]
Η Volkswagen με το Golf έχει παράδοση να φέρνει νέα δεδομένα, όχι μόνο στην κατηγορία του αλλά σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία και το νέο Golf δεν αποτελεί εξαίρεση. Το Innovision Cockpit, το καινοτόμο, ψηφιακό cockpit που είχε πρωτοπαρουσιάσει η Volkswagen στο σχεδόν τριπλάσιας τιμής Touareg, θα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του νέου Golf. Δείτε ακόμη: […]
Οι κλοπές τροχών έχουν εξελιχθεί σε μάστιγα στις Η.Π.Α. -αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Σε τέτοιο σημείο μάλιστα, που δεν προλαβαίνει καν να κυκλοφορήσει ένα μοντέλο και βρίσκεται στους τάκους. Καλή ώρα, η 8η γενιά Corvette. Η Ford, λοιπόν, αποφάσισε να επιστρατεύσει μεθόδους «Mission Impossible» για να κρατάει τις ρόδες των αυτοκινήτων της στη θέση […]
Όπως έχουμε ξαναγράψει, το 8ης γενιάς VW Golf βρίθει τεχνολογίας, η οποία είναι ταγμένη στο να προστατεύει τον οδηγό, αλλά και να τον κάνει να νιώθει πιο άνετα μέσα στην καμπίνα. Οι φωνητικές εντολές έχουν αρχίσει και καθιερώνονται στις λειτουργίες των σύγχρονων μοντέλων. Μέσω αυτών, ο οδηγός ή επιβάτες μπορούν να ζητήσουν διάφορα. Δείτε ακόμα: Τι κάνει […]
Η Nissan παρουσιάζει ένα νέο ηχομονωτικό υλικό στη φετινή έκθεση CES. Αυτό, μπορεί να βοηθήσει να καταστούν πιο ήσυχες οι καμπίνες των αυτοκινήτων, ενώ ταυτόχρονα να ενισχυθεί η ενεργειακή απόδοση.{loadposition nissan} Δείτε ακόμη: Η ευλαβική φροντίδα ενός Nissan Skyline R33 (+video) Η δομή του νέου υλικού είναι απλή. Ένας συνδυασμός δομής πλέγματος και πλαστικής μεμβράνης […]
Οι τεχνολογίες που φέρει το νέο VW Polo είναι πολλές, όπως και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Τα τελευταία συμβάλλουν τα μέγιστα στην άνεση, αλλά και στην ασφάλεια, ανεξαρτήτως συνθηκών. Δείτε ακόμη: To VW Polo φρενάρει πριν από τον οδηγό Εξαιρετικά χρήσιμο στο ταξίδι είναι το ενεργό σύστημα αυτόματης ρύθμισης απόστασης και ταχύτητας. Το Adaptive […]
Τον κινητήρα του Civic Type R τον ξέρουμε και τον έχουμε αναλύσει σε όλο του το μεγαλείο. 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος, 320 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ. και 420 Nm ροπής στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Πώς θα σας φαινόταν μια βελτιωμένη εκδοχή του, με 720 ίππους στις 12.000 σ.α.λ.; Το μοτέρ αυτό, όχι μόνο δεν αποτελεί πτυχή επιστημονικής φαντασίας, […]