Τεχνολογίες αυτοκινήτων
Από το 2012, όταν εμφανίστηκε η σειρά EA211 των TSI (1.0, 1.2, 1.4 και 1.5), τα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ χαμηλού κυβισμού της VW έχουν κυρίαρχο ρόλο στα μηχανοστάσια αυτοκινήτων, σε όλο τον πλανήτη. Ο 1.5 TSI evo2 έρχεται να συνεχίσει την πορεία του evo1, παρουσιάζοντας ακόμα καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης και εκπομπών ρύπων. Στην τελευταία εκδοχή του […]
Η Honda έχει προικίσει την 11η γενιά Civic με πολυάριθμες τεχνολογικές εφαρμογές, τόσο σε επίπεδο ηλεκτρονικών συστημάτων όσο και κινητηρίων συνόλων. Κι από ό,τι φαίνεται, επιφυλάσσει ακόμα εκπλήξεις για το μικρομεσαίο της – επιπέδου Formula 1, μάλιστα! Οι Ιάπωνες πρόσφατα πατεντάρισαν ένα είδος πτυσσόμενων πλαϊνών ποδιών για το Civic, με απώτερο σκοπό την αξιοποίηση του […]
Η νέα Σειρά 5 δεν έχει καν αποχωριστεί το βαρύ καμουφλάζ, απέχοντας ακόμα σχεδόν 2 χρόνια από το επίσημο ντεμπούτο. Παρόλα αυτά οι πληροφορίες για αυτή δεν είναι λίγες, με την BMW να εξελίσσει ένα από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα στα χρονικά της. Η επερχόμενη G60 (και G61 ως Touring) προγραμματίζεται να παρουσιαστεί το […]
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που κατά τη διάρκεια τεχνικού ελέγχου ή επισκευής, ο μηχανικός μπορεί να έχει αμφιβολίες ή να χρειάζεται επιβεβαίωση από τα κεντρικά. Μια διαδικασία χρονοβόρα, ωστόσο, καθώς θα πρέπει να τραβήξει φωτογραφίες, να συντάξει αναφορά και στη συνέχεια να τη στείλει στο αρμόδιο τμήμα. Η Ford βάζει τέλος στη γραφειοκρατία, μέσω […]
H Kia έχει αναβαθμίσει σε μεγάλο βαθμό τα νέα της μοντέλα, τόσο σε τεχνολογία, όσο και σε σχεδιασμό, εξωτερικά και στο εσωτερικό τους. Ένα νέο χαρακτηριστικό που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο εντυπωσιακό μεσαίο Crossover EV6 και κατόπιν ενσωματώθηκε στα νέα Sportage και Niro, είναι το διαισθητικό χειριστήριο δύο λειτουργιών στο ταμπλό. Μέσω αυτού ο […]
Ένας κατασκευαστής είναι συνώνυμο της ασφάλειας στα αυτοκίνητα, έχοντας βοηθήσει στην αλματώδη βελτίωση του τόσο καίριου αυτού τομέα στην αυτοκίνηση. Η Volvo διαχρονικά διαπρέπει στο λανσάρισμα αντίστοιχων τεχνολογιών, οι οποίες με τη σειρά τους δεν σταματούν να χαρίζουν διακρίσεις στο Σουηδό κατασκευαστή και να τον τοποθετούν στην κορυφή της προστασίας επιβατών, αλλά και γενικότερα των […]
Ο μεγαλύτερος σκόπελος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η αυτονομία και η φόρτιση. Κυρίως η δεύτερη, καθώς αρκετά EVs εμφανίζουν πια σεβαστές δυνατότητες μετακινήσεων μεταξύ των φορτίσεων. Το κυρίως πρόβλημα επικεντρώνεται στο τί συμβαίνει όταν χρειαστεί γέμισμα η μπαταρία, καθώς το ρεύμα δεν είναι υγρό καύσιμο. Τα ηλεκτρικά θέλουν υπομονή, εκτός κι αν οδηγείς το Fiat […]
Κάθε αυτοκίνητο συνοδεύεται από διάφορες ονομασίες, κωδικούς και αρκτικόλεξα, που υποδεικνύουν την έκδοση εξοπλισμού, τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων κ.λπ. Στην περίπτωση της Hyundai, από την παρουσίαση του νέου ανανεωμένου i30 και μετά, προστέθηκε και το iMT, σε συνδυασμό πάντα με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid. Μετέπειτα προστέθηκε και σε άλλα μοντέλα της μάρκας, […]
H CATL θα προμηθεύει με μπαταρίες κυλινδρικού τύπου τα αυτοκίνητα της BMW, σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους. Η κινεζική εταιρεία παραγωγής μπαταριών, θα προμηθεύει τους Γερμανούς με κυλινδρικού τύπου κυψέλες αντί των πρισματικών που χρησιμοποιούσε, κάτι που σημαίνει πως το κόστος θα μειωθεί κατά 30%. Αυτή τη στιγμή, στην αγορά υπάρχουν οι κυλινδρικές μπαταρίες, […]
Οι κατασκευαστές ελαστικών υποβάλλουν τα προϊόντα τους σε εξαντλητικές δοκιμές, πριν διατεθούν στην αγορά. Τα χιλιόμετρα που γράφει κάθε ελαστικό ανέρχονται σε εκατοντάδες χιλιάδες, ωστόσο δεν χρησιμοποιούνται σε όλες τις δοκιμές αυτοκίνητα. Κάτι τέτοιο θα ήταν ασύμφορο για τις εταιρίες, που θα χρειάζονταν να χρησιμοποιούν/συντηρούν πληθώρα διαφορετικών μοντέλων προκειμένου να συλλέγουν δεδομένα. Οι προσομοιώσεις στους […]
Δεν είναι όνειρο, δεν είναι ψέμα, είναι αληθινή είδηση. Ερευνητής από την Tesla κατασκεύασε μπαταρία με διάρκεια ζωής 100 χρόνων. Αυτό έδειξαν, άλλωστε, οι δοκιμές και οι επιδείξεις. Μάλιστα, αυτό το χρονικό όριο ξεπερνά το μέσο όρο ζωής του ανθρώπου, κάτι που δείχνει πως η τεχνολογία μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλες λύσεις την ανθρωπότητα. Όταν, […]
Ο ηλεκτρονικός περιορισμός της ταχύτητας δεν είναι κάτι καινούργιο ως concept. Οι Γερμανοί και Ιάπωνες κατασκευαστές τους χρησιμοποιούν εδώ και δεκαετίες (στα 250 και 180 χλμ./ώρα αντίστοιχα), άσχετα του πόσο εύκολα μπορούν να αφαιρεθούν aftermarket. Η απόφαση της Volvo να τοποθετήσει κόφτη 180 χλμ./ώρα σε όλα της τα νέα μοντέλα, ήταν μόνο η αρχή μιας […]