Τα αυτοκίνητα πλέον θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό υπολογιστές με ρόδες. Όχι από πλευράς δυναμικών χαρακτηριστικών ή σύνδεσης με τον οδηγό (που κι εκεί πολλά τετράτροχα δεν απέχουν από το συγκεκριμένο χαρακτηρισμό), αλλά σε θέμα τεχνολογίας. Τα σύγχρονα μοντέλα συνδέονται στο διαδίκτυο, προσφέρουν «τόνους» συνδεσιμότητας, διαθέτουν ένα σωρό συστήματα, μέχρι που αναβαθμίζονται ασύρματα. Ευτυχώς, όμως, ακόμα ένα αυτοκίνητο έχει θεμελιώδεις διαφορές από ένα PC. Κάτι που η BMW γνωρίζει πολύ καλά και παίρνει τα μέτρα της, ώστε να υπάρχουν δυνητικά επικίνδυνες παρεξηγήσεις.
Τα ηλεκτρικά μοντέλα των Βαυαρών απολαμβάνουν το προνόμιο των over-the-air αναβαθμίσεων, που αρκετές φορές περιλαμβάνει απλά την ενεργοποίηση κάποιου στοιχείου εξοπλισμού μέσω συνδρομής (λόγου χάρη τα θερμαινόμενα καθίσματα, για τα οποία η Dacia τρολάρισε πρόσφατα τη BMW). Σε άλλες περιπτώσεις, ωστόσο, η αναβάθμιση αφορά καίρια στοιχεία του αυτοκινήτου. Όπως με τους υπολογιστές, τα laptop και τα smartphones, έτσι και το αυτοκίνητο στις «βαριές» αναβαθμίσεις λογισμικού μπαίνει σε κατάσταση αναμονής, μέχρι να τελειώσει το κατέβασμα και η εγκατάσταση. Κατόπιν κάνει επανεκκίνηση και μετά από όλα τα ανωτέρω, είναι έτοιμο για χρήση. Το αυτοκίνητο, όμως, δεν είναι PC ή smartphone.
Δεν μπορείς απλά να το αφήσεις στο γραφείο ή τον καναπέ όπως να ‘ναι και να περιμένεις. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί, έχει πολλά πολύπλοκα συστήματα και πολλές φορές, δεν χρειάζονται όλα μαζί αναβάθμιση. Με τόσα συστήματα όμως, ένα να παρουσιάσει σφάλμα μπορεί να παρασύρει μαζί του αρκετά άλλα. Προκειμένου να αποφευχθούν δυσάρεστες καταστάσεις, η BMW εφαρμόζει μια σειρά από δικλείδες ασφαλείας πριν αρχίσει να κατεβάζει updates η i4, η i7, το iX κλπ. Ποιες είναι αυτές;
1ον: Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι παρκαρισμένο στο ίσιωμα. Αν είναι σε κατηφόρα ή ανηφόρα, δεν ξεκινά η διαδικασία
2ον: Τα αλάρμ πρέπει να είναι απενεργοποιημένα
3ον: Το κιβώτιο να είναι στη θέση «P»
4ον: Η εξωτερική θερμοκρασία να μην είναι κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου
5ον: Η μπαταρία πρέπει να είναι επαρκώς φορτισμένη (τουλάχιστον 20%)
6ον (και προφανέστερο): Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι «σβηστό»