Οι Κινέζοι έχουν βάλει σκοπό να κατακτήσουν τα πάντα στα ηλεκτρικά, αναβαθμίζοντας κάθε τομέα και κυρίως τον φλέγοντα της αυτονομίας. Οι solid state μπαταρίες αναγνωρίζονται ως το μέλλον στην παραγωγή ενέργειας της ηλεκτροκίνησης. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ξεκινήσει αγώνα δρόμου για το ποια θα λανσάρει το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής, με τέτοια τεχνολογία. H Chery προβάλει ως μεγάλο φαβορί, ανακοινώνοντας την εξέλιξη μιας πρωτοποριακής συστοιχίας στερεού τύπου, με πραγματική αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 1.300 χλμ.
Η νέα μπαταρία αναπτύχθηκε από το Ινστιτούτο Έρευνας Μπαταριών Στερεάς Κατάστασης της Chery, χαρακτηριζόμενη από το αυτόνομο σύστημα πολυμερισμένου στερεού ηλεκτρολύτη, σε συνδυασμό με μια κάθοδο μαγγανίου πλούσια σε λίθιο. Οι Κινέζοι αναφέρουν ενεργειακή πυκνότητα στο αξιοσημείωτο επίπεδο των 600 Wh/κιλό, η οποία είναι περίπου διπλάσια από αυτήν που μπορούν να προσφέρουν τα κορυφαία μη στερεάς κατάστασης στοιχεία που κατασκευάζονται στην Κίνα.

Η solid state τεχνολογία της Chery λέγεται επίσης ότι είναι πολύ ασφαλέστερη από τις παραδοσιακές συστοιχίες, συνεχίζοντας να λειτουργεί κανονικά ακόμη και μετά τη διάτρησή της από καρφιά και τρυπάνι. Η χημεία αυτή εξαλείφει εντελώς τον κίνδυνο θερμικής διαρροής, που σημαίνει ότι μπορεί ακόμη και να βυθιστεί στο νερό και να συνεχίσει να λειτουργεί. Η Chery δεν έδωσε καμία πληροφορία σχετικά με το πόσο γρήγορα θα μπορεί να φορτίζει η υπερσύγχρονη μπαταρία της, αλλά σίγουρα θα είναι ασύγκριτα ταχύτερη από τις παραδοσιακές μπαταρίες LFP και NMC που χρησιμοποιούνται συχνότερα στα τρέχοντα μοντέλα EV.
Τα αποκαλυπτήρια για τη νέα μπαταρία κοινοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια συνεδρίου, όπου η Chery αποκάλυψε επίσης ότι έχει πουλήσει περισσότερα από 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα, με τις ευρωπαϊκές πωλήσεις να υπερδιπλασιάζονται στις 145.000 μονάδες. Ο Όμιλος Chery διατήρησε επίσης τη θέση του ως η κορυφαία σε πωλήσεις κινεζική μάρκα στο εξωτερικό για 22η συνεχόμενη χρονιά.




























