H CATL θα προμηθεύει με μπαταρίες κυλινδρικού τύπου τα αυτοκίνητα της BMW, σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους. Η κινεζική εταιρεία παραγωγής μπαταριών, θα προμηθεύει τους Γερμανούς με κυλινδρικού τύπου κυψέλες αντί των πρισματικών που χρησιμοποιούσε, κάτι που σημαίνει πως το κόστος θα μειωθεί κατά 30%.
Αυτή τη στιγμή, στην αγορά υπάρχουν οι κυλινδρικές μπαταρίες, οι οποίες είναι σαν τις μικρές που έχουμε σε διάφορες συσκευές στα σπίτια μας, μόνο που στα EV είναι σαφώς μεγαλύτερες, εκείνες που μοιάζουν σε όγκο με τις μπαταρίες των συμβατικών, αλλά σε ένα ηλεκτρικό λογίζονται ως βοηθητικές και οι τύπου θήκης. Βέβαια, με την τεχνολογία να προσπαθεί να μειώσει το κόστος, ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές έχουν αρχίσει να εξετάζουν άλλες λύσεις, όπως η BMW για παράδειγμα, που αποφάσισε να συνεργαστεί με την CATL.
Η κινεζική φίρμα παραδοσιακά χρησιμοποιεί μπαταρίες με τετράγωνες κυψέλες, αλλά προκειμένου να αλλάξει τον σχηματισμό τους θα προχωρήσει στην κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στις ΗΠΑ για να αντεπεξέλθει στη ζήτηση των νέων κυλινδρικών μπαταριών. Η παραγωγή τους αναμένεται να ξεκινήσει το 2026. Αυτό που φαντάζει πολύ πιθανό, είναι οι νέες μπαταρίες να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά μοντέλα του κατασκευαστή, τοποθετώντας τις σε αυτά που θα κατασκευαστούν βάση πλατφόρμας Neue Klasse, που ντεμπουτάρει το 2025. Άρα, το να προμηθεύει με κυλινδρικές μπαταρίες η CATL την BMW από το 2025, έτος κατά το οποίο εγκαινιάζεται η νέα πλατφόρμα, όλα δείχνουν πως ο νέος τύπος μπαταριών θα αφορά τα μοντέλα Neue Klasse.
Η αποκλειστική για ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλατφόρμα, θα χρησιμοποιηθεί αρχικά για την κατασκευή της ηλεκτρικής Σειράς 3. Μπορεί να είναι αρθρωτή, αλλά μπορεί να «φιλοξενήσει» αυτοκίνητα μέσου μεγέθους, έστω και αν ο κατασκευαστής είχε τονίσει προηγουμένως πως η νέα πλατφόρμα θα αφορά την γκάμα από τη Σειρά 2 έως την Χ7. Ο σκοπός της εξ αρχής ήταν να καταστεί λειτουργική σε αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους.