Οι τρισδιάστατες εκτυπώσεις έχουν μπει για τα καλά στις κατασκευαστικές μεθόδους των αυτοκινητοβιομηχανιών. Η προσθετική κατασκευή -όπως αποκαλείται στην «καθαρεύουσα» – είναι μία τεχνοτροπία κατασκευής χωρίς εργαλεία, που εξασφαλίζει μεγάλη ευελιξία στη σχεδίαση και συνεπάγεται εξοικονόμηση βάρους και βελτιωμένη απόδοση. Και η Porsche φροντίζει να αξιοποιεί στο βέλτιστο, αμφότερα τα πλεονεκτήματα των 3D εκτυπώσεων.
Δείτε ακόμα: Με τεχνολογία NASA το ελληνικό hypercar «Χάος»
Η πιο πετυχημένη φίρμα σπορ αυτοκινήτων προσφέρει τρισδιάστατα εκτυπωμένα καθίσματα, δουλεύοντας παράλληλα στην παραγωγή πιο σύνθετων εξαρτημάτων. Τα πιστόνια, είναι τα επόμενα στη λίστα του Τσουφενχάουζεν για σύνθεση μέσω τρισδιάστατων εκτυπωτών. Σε συνεργασία με τις Mahle και Trumpf, η Porsche έχει εξελίξει 3D έμβολα για τον 3.8 twinturbo boxer της 911 GT2 RS. Και σύμφωνα με τους Γερμανούς, μόνο μέσω αυτής της αλλαγής, η κορυφαία Porsche κερδίζει 30 άλογα!
Διαβάστε επίσης: Η πρώτη 3D εκτυπωμένη 8πίστονη δαγκάνα από την Bugatti (+video)
Ανόθευτη μεταλλική σκόνη μορφοποιείται μέσω ακτίνων λέιζερ, παίρνοντας με μικρομετρική ακρίβεια το σχήμα που καθορίζεται από τα δεδομένα του υπολογιστικού προγράμματος. Αυτή η ακρίβεια στη δημιουργία, επιτρέπει την διαμόρφωση κάθε δυνατού σχεδίου με παράλληλη μείωση στο βάρος. Η Porsche δηλώνει πως τα 3D εκτυπωμένα πιστόνια της GT2 RS είναι 10% ελαφρύτερα από τα κανονικά, επιτρέποντας υψηλότερο ρυθμό περιστροφής, ταχύτερη απόκριση,μείωση του φόρτου στις μπιέλες και κατ’ επέκταση στο στροφαλοφόρο. Συνάμα, η τρισδιάστατη εκτύπωση επιτρέπει την χάραξη μικροσκοπικών αεραγωγών στην κορώνα του πιστονιού, μειώνοντας τα θερμικά φορτία.
Δείτε ακόμα: Porsche: «Ήρθε το τέλος του downsizing»
Όλα τα ανωτέρω οδηγούν σε αύξηση της ισχύος κατά 30 ίππους, με τους υπάρχοντες χάρτες ανάφλεξης και πιέσεις στα τούρμπο. Ενδεχομένως δηλαδή, με τις ανάλογες τροποποιήσεις στον εγκέφαλο, η απόδοση να φτάσει μέχρι τα 750 άλογα! Η GT2 RS αποδίδει 700 ίππους στις 7.000 σ.α.λ., με τον κόφτη στις 7.200 σ.α.λ., και 750 Nm στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του 7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη PDK και εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και τελική 340 χλμ./ώρα. Προς το παρόν, η Porsche δεν ανακοινώνει πότε θα διαθέσει τα τρισδιάστατα εκτυπωμένα έμβολα στην αγορά.