H Ford θέλει να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερη λειτουργικότητα στα pick up μοντέλα της, πατεντάροντας μια σειρά από καινοτόμες ιδέες για το χώρο φόρτωσης. Η τελευταία αφορά μια πολύ απλή, αλλά ευφυέστατη λύση για την θέρμανση και τον κλιματισμό της καρότσας.
Σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε το «Μπλε Οβάλ» στην αρμόδια υπηρεσία, ένας αεραγωγός μεταξύ χώρου φόρτωσης και καμπίνας αναλαμβάνει τη μεταφορά ζεστού ή κρύου αέρα από τη δεύτερη στην πρώτη. Πέρα από αυτό το άνοιγμα, οι μηχανικοί της Ford αξιοποιούν ακόμα τη ροή του αέρα στο πάτωμα προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την ψύξη ή τη θέρμανση της καρότσας. Προφανώς για να λειτουργήσει όλο αυτό, απαιτείται η τοποθέτηση καλύμματος εκεί. Επιπλέον, η συγκεκριμένη τεχνολογία προϋποθέτει ενιαία διάταξη καμπίνας-καρότσας, όπως στο νέο Maverick. Στο Ranger δηλαδή, όπου καμπίνα και χώρος φόρτωσης είναι διαφορετικά κομμάτια, η θερμοκλιματιστική πατέντα δεν γίνεται να λειτουργήσει.
Το σκεπτικό της Ford αφορά τη βελτίωση των συνθηκών μεταφοράς τροφίμων, ιδιαίτερα σε δύσκολες θερμοκρασίες. Αν ο κάτοχος του Maverick μεταφέρει φρούτα στο κατακαλόκαιρο, για παράδειγμα, μπορεί να τα περικλείσει στην καρότσα και να τα κρατάει δροσερά, μέσω του κρύου αέρα που θα περνάει από την καμπίνα στην καρότσα. Το ακριβώς ανάποδο δύναται να κάνει τον χειμώνα, χρησιμοποιώντας το καλοριφέρ. Ο χώρος φόρτωσης του Maverick δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος, φτάνοντας τα 1.381 χλστ. σε μήκος και τα 1.353 χλστ. σε πλάτος. Συνεπώς, ο κλιματισμός ή η θέρμανσή του δεν θα αποτελεί δύσκολο έργο για την νεότευκτη πατέντα των Αμερικανών.