Προ μερικών μηνών είχαμε την πρώτη γνωριμία με τους εξωτερικούς αερόσακους της ZF, οι οποίοι προστατεύουν σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, μετριάζοντας έτσι τη δύναμη της πρόσκρουσης και προστατεύοντας τους επιβάτες.
Η ανάπτυξη των αυτοκινήτων τις τελευταίες δεκαετίες είχε ως αποτέλεσμα την σημαντική βελτίωση της παθητικής ασφάλειας. Μια εξαιρετικά σημαντική προσθήκη που όπως δείχνουν τα πράγματα θα προστεθεί στα νέα αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια, είναι οι εξωτερικοί αερόσακοι της ΖF.
Δείτε ακόμη: Αυτό είναι το «πειραματόζωο» της Mercedes
Οι μηχανικοί της ZF, έπειτα από αρκετές εργατοώρες, έχουν κατορθώσει να λύσουν το πρόβλημα ανάπτυξης των αερόσακων αλλά και της σωστής κι έγκαιρης αναγνώρισης της επικείμενης σύγκρουσης, (η ZF έχει τοποθετήσει αισθητήρες περιμετρικά του αμαξώματος) όπου το σύστημα απαιτεί 15 χλστ. του δευτερολέπτου για να δώσει την εντολή και να αναπτυχθεί ο αερόσακος. Η νέα αυτή τεχνολογία αναμένεται να είναι σωτήρια, μιας και σύμφωνα με τις μελέτες θα μειωθούν οι τραυματισμοί έως και 40%, μιας και οι αερόσακοι θα απορροφούν μεγάλο μέρος της ενέργειας της σύγκρουσης.
Διαβάστε επίσης: Πότε οι αερόσακοι μπορεί να τραυματίσουν
Ο πλευρικός αερόσακος έχει μήκος ελαφρώς μικρότερο από 2 μέτρα, το ύψος του αγγίζει τα 53 εκατοστά, και το πλάτος του τα 38, με την χωρητικότητα του να αγγίζει τα έως και 400 λίτρα. Η εταιρία δηλώνει πως τα πρώτα αυτοκίνητα με τέτοιους αερόσακους, αναμένονται στην αγορά μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.