Τη σήμερον ημέρα, τα συστήματα πολυμέσων μόνο καφέ δεν φτιάχνουν. Μπορούν ωστόσο να σε πάνε έξω από την καφετέρια ή να σου δώσουν τη δυνατότητα να παραγγείλεις online. Στην εποχή του 5G η εικόνα μιας παραδοσιακής κεραίας αυτοκινήτου μοιάζει με χρονικό παράδοξο. Οι νέοτεροι πιθανόν δεν έχουν δει καν μια από κοντά, καθώς εδώ και πολλά χρόνια έχουν επικρατήσει τα «φτερά καρχαρία». Όπως φαίνεται, όμως, και αυτά μετρούν αντίστροφα για την απόσυρση.
Η LG σύναψε συνεργασία με τη γαλλική εταιρία κατασκευής κρυστάλλων Saint-Gobain Sekurit (από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας), προκειμένου να εξελίξουν τις αόρατες κεραίες του μέλλοντος. Η «διαφανής κεραία», όπως την αποκαλούν οι Κορεάτες, αποτελείται από ένα ή δύο στοιχεία που ενσωματώνονται σε ένα λεπτό φιλμ είτε στα παρμπρίζ (το εμπρός ή το πίσω), είτε την ηλιοροφή. Η κεραία/οι κεραίες (αναλόγως μοντέλου και τεχνολογικών εφαρμογών που διαθέτει) πλέον δεν επιφορτίζονται μόνο με το σήμα του ραδιοφώνου, αλλά καλούνται να προσφέρουν σύνδεση στο διαδίκτυο (μέχρι 5G WiFi βλέπουμε στα σημερινά αυτοκίνητα), Bluetooth, σύστημα πλοήγησης και ένα σωρό ακόμα εφαρμογές.
Όσο αυτές οι εφαρμογές και η συνδεσιμότητα των αυτοκινήτων αυξάνεται, τόσο πιο κρίσιμες γίνονται οι κεραίες. Το θέμα είναι να μη γίνουν και μεγαλύτερες, επηρεάζοντας εν τέλει την αεροδυναμική – η οποία, ειδικά στα ηλεκτρικά, παίζει πρωτεύοντα ρόλο στη σχεδίαση. Το συγκεκριμένο ζήτημα έρχονται να λύσουν οι LG και Saint-Gobain Sekurit, με την LG συγκεκριμένα να κατοχυρώνει 80 διαφορετικές πατέντες για την εν λόγω τεχνολογία. «Η διαφανής κεραία είναι ένα προϊόν επόμενης γενιάς, που έχει αποδείξει την εξαιρετική απόδοση επικοινωνίας για εφαρμογές αυτοκινήτου μέσω δοκιμών», δήλωσε ο Eun Seokhyun, πρόεδρος της LG Vehicle component Solutions Company. «Ως παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις τηλεματικής και αυτοκινητοβιομηχανίας, η LG έχει δεσμευτεί να προάγει τις τεχνολογικές της δυνατότητες και θα συνεχίσει να εισάγει νέες λύσεις που οδηγούν στην εξέλιξη της εμπειρίας κινητικότητας».