Αύξηση των τιμών έχουν ήδη αρχίσει να βιώνουν οι καταναλωτές σε πάρα πολλά αγαθά, μεταξύ των οποίων είναι τα αυτοκίνητα και φυσικά τα καύσιμα. Η βενζίνη και το πετρέλαιο έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ τιμής, ενώ για πρώτη φορά μετά από σχεδόν δύο χρόνια ακρίβυνε και το φυσικό αέριο κίνησης.
Σύμφωνα με τις τιμές που ανακοινώνει η Fisikon, το CNG είχε παραμείνει για πολύ καιρό σταθερό στα 0,834 ευρώ/κιλό. Στην τελευταία ανακοίνωση, η τιμή φυσικού αερίου κίνησης από Τρίτη 05/10 έως Τρίτη 12/10 ανέβηκε στα 0,889 ευρώ/κιλό. Εδώ να σημειώσουμε ότι οι τιμές αυτές αφορούν στα πρατήρια της Ανθούσας και των Άνω Λιοσίων, ενώ στα υπόλοιπα πρατήρια που βρίσκονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας ενδέχεται να πωλείται ελάχιστα πιο ακριβά.
Τι σημαίνει όμως για την τσέπη του καταναλωτή αυτή η άνοδος της τιμής; Προς το παρόν τουλάχιστον και αν δεν αυξηθεί πιο πολύ, η «χασούρα» είναι πολύ μικρή. Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο με εργοστασιακό κινητήρα CNG και ρεζερβουάρ 13 λίτρων, πριν φούλαρε με 10,8 ευρώ, ενώ τώρα χρειάζεται 11,6 ευρώ. Δηλαδή ο οδηγός του θα πληρώσει 0,8 ευρώ περισσότερα. Και πάλι το κόστος για καύσιμο είναι εξαιρετικά χαμηλό, αν παράλληλα υπολογίσουμε ότι κατά μέσο όρο ένα αυτοκίνητο CNG καίει περίπου 4-5 κιλά φυσικό αέριο για κάθε 100 χιλιόμετρα. Σε κόστος σημαίνει ότι για κάθε 100 χλμ. θα πληρώνει επιπλέον 0,275 ευρώ.
Τη μεγαλύτερη λυπητερή έχουν βιώσει από τις αρχές του έτους οι οδηγοί των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Ενδεικτικά, την 1η Ιανουαρίου 2021 η μέση πανελλαδική τιμή βενζίνης ήταν 1,437 ευρώ/λτ. και του ντίζελ 1,167 ευρώ/λτ., ενώ τώρα έχει σκαρφαλώσει στα 1,726 ευρώ/λτ. και 1,456 ευρώ/λτ. αντίστοιχα. Σε κόστος και με μια μέση κατανάλωση βενζίνης 8,0 λτ./100 χλμ. και πετρελαίου 6,0 λτ./100 χλμ. το τίμημα ανέρχεται στα 13,8 ευρώ και 8,7 ευρώ αντίστοιχα, όταν για το φυσικό αέριο κυμαίνεται γύρω στα 4-5 ευρώ/100 χλμ.