Όπως όλοι γνωρίζουν και βιώνουν καθημερινά, οι τιμές των καυσίμων έχουν ανέβει σημαντικά, κάνοντας ακόμα πιο ακριβές τις μετακινήσεις. Σύμφωνα με το χθεσινό δελτίο τιμών υγρών καυσίμων, η μέση πανελλαδική τιμή της 95άρας βενζίνης είναι στα 1,737 ευρώ/λτ. και του πετρελαίου στα 1,477 ευρώ/λτ.
Ένα μικρό ή μικρομεσαίο αυτοκίνητο βενζίνης με μια μέση κατανάλωση της τάξεως των 7-8 λτ./100 χλμ. «καίει» 12-14 ευρώ/100 χλμ. Τα ντίζελ είναι σαφώς πιο οικονομικά, αφού με κατανάλωση 5-6 λτ./100 χλμ. το κόστος βρίσκεται μεταξύ 7 έως 9 ευρώ/χλμ. Όσον αφορά τα LPG, με τιμή υγραερίου στα 0,995 ευρώ/λτ. και κατανάλωση 9-10 λτ./100 χλμ. η επιβάρυνση είναι από 9 μέχρι 10 ευρώ/100 χλμ.
Περισσότερο κερδισμένοι είναι όμως αυτοί που έχουν ή σκοπεύουν να αγοράσουν αυτοκίνητο με κινητήρα φυσικού αερίου. Με μια μέση πραγματική κατανάλωση της τάξεως των 4-5 κιλών/100 χλμ. και τιμή CNG στα 1,150 ευρώ/κιλό, ο οδηγός επιβαρύνεται 5 με 6 ευρώ/100 χλμ.
Εάν κάποιος για παράδειγμα διανύει 1.000 χλμ. το μήνα, θα πληρώσει μόλις 50-60 ευρώ για φυσικό αέριο, όταν για τη βενζίνη το κόστος βρίσκεται στα 120-140 ευρώ, δηλαδή σχεδόν 2,5 φορές ακριβότερα! Πρατήρια για ανεφοδιασμό με φυσικό αέριο υπάρχουν πλέον σε όλες τις μεγάλες περιοχές και πόλεις της Ελλάδας, όπως στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Λάρισα, Λαμία, Ιωάννινα, Αχαΐα και Κοζάνη.
Τοποθετήσεις συστημάτων κιτ CNG κάνουν εταιρείες που δραστηριοποιούνται και στο LPG (είναι τελείως διαφορετική και πιο ακριβή η εγκατάσταση). Τα καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται με εργοστασιακό σύστημα φυσικού αερίου είναι πλέον λίγα και προέρχονται από τον όμιλο VW. Αυτά είναι τα VW eco up! 1.0 68 PS, Polo 1.0 TGI 90 PS, Golf 1.5 TGI 130 PS, Skoda Scala 1.0 G-TEC 90 PS, Kamiq 1.0 G-TEC 90 PS, Octavia 1.5 G-TEC 131 PS, SEAT Ibiza 1.0 TGI 90 PS, Arona 1.0 TGI 90 PS και Leon 1.5 TGI 130 PS.