Τα πάνω τους έχουν πάρει ξανά τα καύσιμα στην Ελλάδα, φτάνοντας πάλι σε τιμές ρεκόρ. Οι οδηγοί για ακόμα μία φορά παραμιλούν βλέποντας τις τιμές και αναπολούν τους καιρούς που γέμιζαν τα ρεζερβουάρ των οχημάτων τους με λίγα λεφτά.
Από τις αρχές του έτους μέχρι σήμερα, η βενζίνη και το πετρέλαιο σημείωσαν σημαντική αύξηση, εξανεμίζοντας περισσότερα ευρώ σε κάθε επίσκεψη στα πρατήρια υγρών καυσίμων. Συγκεκριμένα, η τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή της βενζίνης 95 οκτανίων έχει φτάσει τα 1,6 ευρώ/λτ. και των 100 οκτανίων τα 1,781 ευρώ/λτ., (έναντι 1,437 ευρώ/λτ. και 1,631 ευρώ/λτ. την 1η Ιανουαρίου 2021). Το πετρέλαιο κίνησης σκαρφάλωσε στα 1,316 ευρώ/λτ. (από 1,167 ευρώ/λτ.), ενώ και το υγραέριο κίνησης ανέβηκε στα 0,824 ευρώ/λτ. (από 0,764 ευρώ/λτ.).
Ωστόσο, υπάρχει ένα καύσιμο, το οποίο όχι μόνο δεν έχει ακριβύνει εδώ και πολλούς μήνες, αλλά έχει πέσει σε τιμή. Το πιο συμφέρον καύσιμο αυτή την στιγμή στην Ελλάδα είναι το φυσικό αέριο κίνησης CNG, με τιμή 0,834 ευρώ/κιλό, όταν παλαιότερα πωλούνταν κοντά στα 0,9 ευρώ/κιλό. Όταν για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο CNG καίει 4-5 κιλά/100 χλμ. φυσικό αέριο, τότε το κόστος είναι μόλις 3-4 ευρώ/100 χλμ. Σίγουρα τα πρατήρια με CNG δεν φτάνουν σε αριθμό των υπολοίπων καυσίμων, ωστόσο καλύπτουν τις περισσότερες περιοχές. Στην Αττική υπάρχουν στην Ανθούσα, Κηφισιά, Ν. Φιλαδέλφεια, Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Άνω Λιόσια, Κορωπί, Ηλιούπολη και Ασπρόπυργο. Στη Θεσσαλονίκη πρατήρια CNG βρίσκονται στην Πυλαία και Νέα Μαγνησία, ενώ το δίκτυο καλύπτει ακόμα το Βόλο, τη Λάρισα, τη Λαμία, τα Ιωάννινα και την Αχαΐα.
Εκτός από τη χαμηλή του τιμή, το φυσικό αέριο κίνησης, είναι και πιο οικολογικό καύσιμο. Σύμφωνα με το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΚΑΠΕ), τα οχήματα φυσικού αερίου είναι πολύ φιλικά προς το περιβάλλον αναφορικά με τις εκπομπές αερίων ρύπων, δηλαδή τις εκπομπές που επιβαρύνουν την ανθρώπινη υγεία, όπως τα μικροσωματίδια (PM), το μονοξείδιο του άνθρακα (CO), το διοξείδιο του άνθρακα (CO₂), τα οξείδια του θείου (SΟx), τα οξείδια του αζώτου (NOx) και των καρκινογόνων υδρογονανθράκων (HC) κυκλικούς και ακόρεστους, που δημιουργούνται από την ατελή καύση των συμβατικών καυσίμων.
Τα οχήματα φυσικού αερίου έχουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές μικροσωματιδίων, μηδενικά οξείδια του θείου (SΟx), ελάχιστους κυκλικούς υδρογονάνθρακες, πολύ λιγότερα αζωτοξείδια (ΝΟx) και λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα (CO₂). Για τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του θείου ενέχονται κυρίως οι πετρελαιοκινητήρες.
Οι κινητήρες που λειτουργούν με φυσικό αέριο παράγουν 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από αυτούς της βενζίνης και 35% λιγότερο από αυτούς του πετρελαίου.