Για πολλά και συνεχόμενα έτη, το VW Golf αποτελεί σημείο αναφοράς και συγκρίσεων στη μικρομεσαία κατηγορία, ενώ βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη. Ωστόσο τον τελευταίο καιρό έχουν έρθει τα πάνω κάτω στην αγορά, λόγω της μεγάλης ανόδου των SUV, αφού σχεδόν 1 στα 2 αυτοκίνητα που ταξινομούνται ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Από την άλλη πλευρά τα άλλοτε κραταιά μικρομεσαία χάτσμπακ χάνουν συνεχώς έδαφος, εν αντιθέσει με τα μικρά αυτοκίνητα που βρίσκονται ψηλά στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού.
Τον Ιούλιο, το Golf έχασε ξανά την πρωτιά σε ταξινομήσεις στην Ευρώπη, αλλά αυτή τη φορά από ένα μοντέλο που δεν έμοιαζε να αποτελεί απειλή για το γερμανικό αυτοκίνητο. Στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τον περασμένο μήνα και για πρώτη φορά τοποθετήθηκε το Dacia Sandero με 20.446 ταξινομήσεις, αφήνοντας δεύτερο το Golf με διαφορά 1.021 οχημάτων (19.425). Στην τρίτη θέση ακολούθησε ένα ακόμα μικρό αυτοκίνητο, το Toyota Yaris, τέταρτο τοποθετήθηκε το VW Polo με 17.343 ταξινομήσεις και πέμπτο το T-Roc με 16.494. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι από τα 10 best seller αυτοκίνητα στην Ευρώπη τον περασμένο Ιούλιο, τα 6 είναι SUV, τα 3 μικρά και μόνο το ένα μικρομεσαίο.
Τα αυτοκίνητα βενζίνης έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της τάξεως του 59%, τα πετρελαίου συγκέντρωσαν το 22%, ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in hybrid βρέθηκαν στο 17%. Ο Ιούλιος δεν ήταν καλός μήνας για την αγορά καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, αφού μειώθηκαν κατά 24% σε σχέση με τον περσινό Ιούλιο, στις 967.830 ταξινομήσεις.
10 best seller αυτοκίνητα τον Ιούλιο στην Ευρώπη
- Dacia Sandero: 20.446
- VW Golf: 19.425
- Toyota Yaris: 18.858
- VW Polo: 17.343
- VW T-Roc: 16.494
- Hyundai Tucson: 14.833
- VW T-Cross: 14.170
- Dacia Duster: 13.329
- Ford Puma: 13.283
- Peugeot 2008: 13.134