Η Volvo συνεχίζει την ανοδική της πορεία, καθώς αναφέρει παγκόσμιες πωλήσεις 54.165 αυτοκινήτων τον Ιούλιο, αυξημένες κατά 21% σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι. Αυτός ήταν ο 11ος συνεχόμενος ανοδικός μήνας από έτος σε έτος. Τους πρώτους επτά μήνες του 2023, η εταιρεία πούλησε 395.856 αυτοκίνητα παγκοσμίως, ποσοστό αυξημένο κατά 18% σε σχέση με την περασμένη χρονιά.
Η σειρά φορτιζόμενων μοντέλων Recharge της Volvo με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις της αναλογικά με τον περασμένο Ιούλιο. Τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα αντιπροσώπευαν το 35% όλων των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του μήνα. Το μερίδιο των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανέρχεται στο 10%. Μιας και μιλάμε για ηλεκτρικά οχήματα, οι ιθύνοντες της Σουηδικής φίρμας έχουν δηλώσει πως μέχρι το 2030 σκοπεύουν να διαθέτουν στην γκάμα τους μόνο ηλεκτρικά οχήματα.
Αναφορικά με την αγορά της Ευρώπης, οι πωλήσεις έφτασαν τα 20.286 μοντέλα, ήτοι ποσοστό αύξησης 28%. Κι εδώ, τα Recharge κατέχουν τη μερίδα του λέοντος με ποσοστό που φτάνει το 56% όλων των πωλήσεων στην περιοχή. Το μερίδιο των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανήλθε στο 13%.
H αυξημένη δυναμική της Volvo εντοπίζεται και στην αγορά των ΗΠΑ. Εκεί, η αύξηση αγγίζει το 57%, με 10.785 αυτοκίνητα τον Ιούλιο. Ο αριθμός των αυτοκινήτων Recharge εκτοξεύθηκε κατά 226% (!) σε σύγκριση με πέρυσι. Αντίθετα, οι πωλήσεις στην Κίνα έφτασαν τα 14.182 αυτοκίνητα, σημειώνοντας μείωση 8%. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge αντιπροσώπευε το 8% των συνολικών πωλήσεων στην Κίνα.
Η αγάπη του κόσμου για τα SUV παρατηρείται και στις πωλήσεις της Volvo. Τον Ιούλιο, το XC60 ήταν το μοντέλο με τις κορυφαίες πωλήσεις με 18.259 οχήματα (έναντι 16.261 το 2022), ακολουθούμενο από το XC40 με συνολικές πωλήσεις 14.594 (10.640 το 2022). Από κοντά, ακολουθεί και το μεγαλύτερο SUV της σειράς, XC90 με 8.640 μονάδες, τη στιγμή που την ίδια περίοδο το περασμένο καλοκαίρι αριθμούσε 7.764 μοντέλα.