Η Hyundai γιορτάζει ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη. Η εταιρεία ηγήθηκε της Ισπανικής αγοράς για πρώτη φορά στην ιστορία της τον περασμένο μήνα, ενώ στη Γερμανία, η Hyundai κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των μαρκών εισαγωγής για τρίτη συνεχόμενη φορά. Παράλληλα, η εταιρεία πέτυχε επίσης ένα μερίδιο αγοράς ρεκόρ στην Ιταλία και απόλαυσε αυξημένα μερίδια αγοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.
Η εταιρεία σημείωσε συνολικά 43.629 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στις EFTA (Ισλανδία, Λιχτενστάϊν, Νορβηγία και Ελβετία) και το Ηνωμένο Βασίλειο τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2020, ανατρέποντας τη συνολική τάση της αγοράς της τάξεως του -29,3%. Μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου, η Hyundai κατέγραψε 427.015 μονάδες, αυξημένες κατά 22,7% σε σχέση με το περασμένο έτος, έναντι 2,7% για τον κλάδο συνολικά.
Στην Ισπανία τον Οκτώβριο, η Hyundai διέθεσε 5.844 μονάδες δίνοντας την ευκαιρία στην εταιρεία να επιτύχει μερίδιο αγοράς 9,9%, το υψηλότερο μέχρι σήμερα στην εν λόγω χώρα. Αυτά τα αποτελέσματα αντιπροσωπεύουν αύξηση 57,4% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2020. Συνολικά, η Hyundai διέθεσε 42.534 μονάδες στην Ισπανία στο διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου 2021, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 6,4% και αύξηση 29,4%, έναντι 5,6% για την υπόλοιπη αγορά. Αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα διατηρούν τη Hyundai στην έκτη θέση στην Ισπανία για το σύνολο του έτους και καθιστούν την εταιρεία την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στο Top 10.
Μετά από δύο πολύ δυνατούς μήνες τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, η Hyundai αύξησε το μερίδιο αγοράς της και στη Γερμανία φθάνοντας στο 4,5% τον Οκτώβριο με 8.096 ταξινομήσεις. Η Hyundai διέθεσε 87.869 οχήματα από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο που αντιπροσωπεύουν μερίδιο αγοράς 4,0%. Αυτό σημαίνει αύξηση 0,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Στην Ιταλία, η Hyundai γιόρτασε έναν ακόμη μήνα ρεκόρ, με μερίδιο αγοράς 4,3%. Αυτό αντιπροσωπεύει ετήσια αύξηση 7,2%, σε σύγκριση με το ποσοστό -35,7% για τη συνολική αγορά. Η εταιρεία είχε επίσης ανοδική πορεία από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο με 38.781 ταξινομήσεις στη χώρα μέχρι στιγμής φέτος, που αντιπροσωπεύει αύξηση 33,62% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, δίνοντας στη Hyundai μερίδιο αγοράς 3,06% μέχρι σήμερα, από 2,58% το 2020.
Η Hyundai σημείωσε επίσης υψηλές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Οκτώβριο, με 5.447 ταξινομήσεις. Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας ανήλθε στο 4,1%, από 2,4% τον ίδιο μήνα του 2020. Αντίστοιχα, το μερίδιο αγοράς της Hyundai από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο ήταν 3,4%, με 58.372 ταξινομήσεις συνολικά.
Παράλληλα στη Γαλλία, η Hyundai διέθεσε τον περασμένο μήνα 3.593 μονάδες – αύξηση που ανέρχεται στο 11% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2020 και μερίδιο αγοράς 2,7%, που είναι η καλύτερη επίδοση της μάρκας από το 2012 που η Hyundai Motor France έγινε θυγατρική εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, η εταιρεία κατέγραψε συνολικά 37.868 ταξινομήσεις στη χώρα, αυξημένες κατά 29% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με μερίδιο αγοράς 2,2% από την αρχή του έτους έως σήμερα.
Tucson και IONIQ 5 οδηγούν την επιτυχία της Hyundai
Η επιτυχία της Hyundai σε όλη την Ευρώπη μπορεί να αποδοθεί σε διάφορους παράγοντες, με κυριότερους την εξαιρετικά θετική απήχηση του IONIQ 5, του πλήρως ηλεκτρικού μεσαίου CUV της εταιρείας, το οποίο κυκλοφόρησε τον Ιούνιο καθώς και του SUV Tucson που αυτή τη στιγμή αποτελεί το δεύτερο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία του στην Ευρώπη. Και τα δύο μοντέλα έλαβαν πρόσφατα τη μέγιστη συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων στη δοκιμή ασφάλειας του Euro NCAP.