Η Honda μπορεί να γιορτάζει τα 30α γενέθλια του NSX και να ετοιμάζει έκδοση Type R, όμως η εμπορική του πορεία δύσκολα θα χαρακτηριστεί ως ικανοποιητική. Για αυτό και στις Η.Π.Α. οι εκπτώσεις αγγίζουν τις 20.000 δολάρια! Στην από εδώ μεριά του Ατλαντικού, αντίθετα, δεν υπάρχουν προωθητικές ενέργειες. Με τον ανάλογο αντίκτυπο στη ζήτηση.
Διαβάστε επίσης: Πόσα Nissan GT-R έχουν πωληθεί στην Ελλάδα;
Το ιαπωνικό supercar έχει ιδιαίτερα υψηλές τιμές, φέρνοντάς σε μειονεκτική θέση απέναντι στον ανταγωνισμό. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, ξεκινά από τις 180.000 ευρώ – πιο ακριβά από την απερχόμενη Porsche 911 Turbo. Στην Αγγλία, από τις 143.950 λίρες (160.000 ευρώ) – ακριβότερα από την McLaren 570S. Όσο εντυπωσιακή κι αν είναι η τεχνολογία (υβριδικό σύστημα με 3.5 V6 twinturbo και 3 ηλεκτροκινητήρων, απόδοσης 581 ίππων και 645 Nm ροπής) και οι επιδόσεις του (0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 11 δλ., 0-400 μέτρα σε 10,8 δλ., τελική 308 χλμ./ώρα), η σύγκριση με τον εδραιωμένο -και πολύ πιο «βαρύ» σε θέμα πρεστίζ- ανταγωνισμό δεν το ευνοεί.
Δείτε ακόμα: Άκλαφτη έχει πάει στην Ευρώπη η Toyota Supra
Το 2019, για να πιάσουμε μια νορμάλ χρονιά, ταξινομήθηκαν μόλις 35 σε ολόκληρη την Ευρώπη! Συγκριτικά, η McLaren πούλησε 209 570S. Φέτος ωστόσο, η κατάσταση εξελίχθηκε σε πραγματικό δράμα. Όλα κι όλα 7 NSX βρήκαν αγοραστή το 2020 (εκκρεμεί ο Δεκέμβρης), σε ολόκληρη τη Γηραιά Ήπειρο! Σαφώς η πανδημία έπαιξε ρόλο, αλλά και πάλι η σύγκριση με τον ανταγωνισμό δεν «βγαίνει» στη ναυαρχίδα της Honda. Οι ακριβότερες Lamborghini Gallardo και Ferrari 488 GTB πούλησαν ασύγκριτα παραπάνω (474 η πρώτη, 1.126 η δεύτερη), πιστοποιώντας πως το μεγαλύτερο πρόβλημα του NSX έγκειται στο συνδυασμό υψηλής τιμής και «καθημερινού» ονόματος. Σε κανονική κόντρα με την Huracan πάντως, τα πηγαίνει πολύ καλύτερα.
Διαβάστε επίσης: Πόσα Honda S2000 πωλήθηκαν στην Ελλάδα;