H Volvo εδώ και χρόνια έχει ξεκινήσει τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της μέσω των Plug-in Hybrid συστημάτων, ενώ απώτεροι στόχοι της είναι να κατασκευάζει έως το 2030 μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς και να είναι κλιματικά ουδέτερη έως το 2040. Πρόσφατα παρουσίασε το κορυφαίο της ηλεκτρικό μοντέλο, το πληθωρικό SUV EX90, το οποίο πλαισιώνεται από τα 100% ηλεκτρικά XC40 Recharge και C40 Recharge. Επίσης, στο κοντινό μέλλον θα ακολουθήσει ένα νέο μικρό ηλεκτρικό SUV, το XC30.
Για ολόκληρο το έτος 2022 η Volvo Cars ανακοίνωσε 615.121 πωλήσεις αυτοκινήτων, μειωμένες κατά 12,0 τοις εκατό σε σύγκριση με πέρυσι. Όμως το μερίδιο των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων Volvo έφτασε το 10,9% κατά τη διάρκεια του έτους, σε σύγκριση με 3,7% πέρυσι. Η πτώση αποδίδεται στα προβλήματα που υπήρξαν σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού, καθώς και από περιορισμούς παραγωγής που προκλήθηκαν από ελλείψεις εξαρτημάτων και τα lockdown που σχετίζονται με τον Covid στην Κίνα. Παρόλα αυτά, η ζήτηση για τα μοντέλα της Volvo παρέμεινε ισχυρή.
Το κλείσιμο του 2022 ήταν θετικό, μιας και το Δεκέμβριο, η Volvo πούλησε 72.663 οχήματα, αυξημένα κατά 12,8% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Επιπλέον, το μερίδιο των Volvo Recharge με αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης έφτασε το 43,8% τον Δεκέμβριο του 2022, ενώ τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 20,1% των παγκόσμιων πωλήσεων τον Δεκέμβριο. Όλο το 2022 η Volvo πούλησε 205.352 μοντέλα Recharge έναντι 189.216 το 2021 (+8,5%). Από αυτά οι 138.603 ήταν PHEV έναντι 163.489 το 2021 (-15,2%) και οι 66.749 ήταν αμιγώς ηλεκτρικά, σημειώνοντας άνοδο 159,5% (25.727 το 2021).
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το XC60 ήταν το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις για την εταιρεία το 2022, καθώς έφτασε τις 195.338 αυτοκίνητα (2021: 215.635). Το XC40 ακολούθησε στη δεύτερη θέση με συνολικές πωλήσεις 169.206 αυτοκινήτων (2021: 201.037), ενώ το XC90 ήταν τρίτο μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις με 97.130 αυτοκίνητα (2021: 108.231).