Η κατηγορία των pickup είναι εδώ και πολλά χρόνια εξαιρετικά δημοφιλής στην αγορά των Η.Π.Α. και βέβαια δεν αναφερόμαστε σε μοντέλα με 2λιτρους ντίζελ κινητήρες αλλά για θηριώδη σε διαστάσεις και σε μοτέρ ελαφρά ημιφορτηγά, τα οποία δεν εισάγονται στην Ευρώπη.
Δείτε ακόμη: Οι Έλληνες γύρισαν και άλλο πλάτη στα ντίζελ
Από το 2010 έως το 2019, το 14,6% των νέων οχημάτων που έχουν πωληθεί στις Η.Π.Α. είναι pickup, όταν το ίδιο χρονικό διάστημα το μερίδιο αγοράς των pickup παγκοσμίως είναι σχεδόν 3,7%. Κατά τη διάρκεια της περασμένης δεκαετίας, στις Η.Π.Α. πωλήθηκαν περισσότερα pickup από ότι τα νέα οχήματα συνολικά σε άλλες χώρες, όπως είναι στην Ρωσία (19,1 εκατομμύρια), Καναδά (17,8 εκ.) και Ιταλία (17 εκ.). Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το Ford F-150 ήταν το best seller αυτοκίνητο στις Η.Π.Α., με πάνω από 5,2 εκατομμύρια πωλήσεις, όταν για παράδειγμα η Kia και η Subaru έχουν πουλήσει συνολικά 5,4 εκ. και 4,9 εκ. οχήματα αντίστοιχα.
Δείτε ακόμη: Πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως το Toyota Corolla
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Jato Dynamics, το 2010 το μερίδιο των pickup ήταν στο 13,1%, ενώ το 2019 έχει φτάσει το 16,8%,, παρά το γεγονός ότι έχουν ακριβύνει κατά μέσο όρο κατά 35,1% και η μέση τιμή τους έχει φτάσει τα 44.039 δολάρια. Επιπλέον, παρά τη μείωση του μέσου μεγέθους των κινητήρων τους από τα 5.0 λτ. στα… 4.9 λτ., μεταξύ 2010 και 2019 παρατηρήθηκαν βελτιώσεις στο μέσο όρο του ωφέλιμου φορτίου (992 έναντι 826 κιλά) και στη μέση κατανάλωση (13,2 λτ./100 χλμ. έναντι 16,11 λτ./100 χλμ.).
Δείτε ακόμη: Πρώτο το VW Group σε πωλήσεις παγκοσμίως
Μεγάλη άνοδο έχουν σημειώσει το 2019 και στις Η.Π.Α. τα SUV, καθώς έχουν φτάσει το 46,8% των συνολικών πωλήσεων, έναντι 27,3% το 2010. Αντιθέτως τα σεντάν έπεσαν στο 22,1% το 2019 από 38,9% το 2010, ενώ και τα χάτσμπακ έχασαν πωλήσεις.