Η ζήτηση που παρουσιάζει η πρώτη ηλεκτρική Porsche της Ιστορίας είναι τέτοια, ώστε το Τσουφενχάουζεν είχε ζητήσει βοήθεια από την Audi στις αρχές του 2020 για να τα φέρει βόλτα! Καμία έκπληξη λοιπόν από το γεγονός πως πλέον, η Cayman και η Boxster βλέπουν το πίσω μέρος της Taycan στις πωλήσεις.
Τον περασμένο χρόνο, που ήταν και η πρώτη χρονιά πλήρους διάθεσης του μοντέλου, 20.015 Taycan βρήκαν σπιτικό σε όλο τον κόσμο. Στο ίδιο διάστημα, 21.784 Boxster και Cayman ταξινομήθηκαν. Οπότε συνδυαστικά, οι 718 κατάφεραν να βρεθούν μπροστά από το ηλεκτρικό σεντάν με βραχεία κεφαλή. Μεμονωμένα όμως, τόσο η Boxster όσο και η Cayman, που πούλησε περισσότερο μεταξύ τους, ένιωσαν το ηλεκτροσόκ στις ταπετσαρίες τους. Κι αυτό παρότι υπήρξε παύση παραγωγής 6 εβδομάδων για την Taycan, λόγω πανδημίας.
Απόλυτο εμπορικό αφεντικό των Porsche παραμένει η Cayenne, με 92.860 πωλήσεις παγκοσμίως. Σχεδόν το 1/3 των συνολικών πωλήσεων της εταιρίας, δηλαδή (272.162). Και παρ’ όλη τη δυναμική της Taycan, θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να φτάσει το επίπεδο του μεγάλου SUV. Πολύ ευχάριστη νότα για κάθε «βενζινοαίματο», το γεγονός πως η εμβληματική 911 βρέθηκε πάνω από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και με διαφορά ασφαλείας (πάνω από 10.000 μονάδες περισσότερες, 34.328 συνολικά).