Η φράση που μας έβαλε στον κυκεώνα των μνημονίων και έμεινε εφιαλτικά χαραγμένη στο μυαλό κάθε Έλληνα, ήταν η εξής: «λεφτά υπάρχουν». Σε πλήρη αναντιστοιχία με όσα ακολούθησαν για την δύσμοιρη χώρα μας, αλλά και με δόση αλήθειας. Κεφάλαιο όντως υφίσταται, αλλά είναι εξαιρετικά συμπυκνωμένο.
Δείτε ακόμα: Υψηλές πωλήσεις για τη LADA το 2018
Και φυσικά επηρεάζεται πολύ λιγότερο από κρίσεις, λιτότητες και λοιπά δύστυχα που ταλαιπωρούν τους κοινούς θνητούς, κάτι που αποτυπώνεται στην αύξηση των πωλήσεων πολυτελών αυτοκινήτων. Από το 2016 μέχρι πέρσι, τα premium μοντέλα που ταξινομούνται στην Ελλάδα παρουσιάζουν σταθερά αυξητικές τάσεις. Ενδεικτικά, πριν δυο χρόνια πουλήθηκαν 2 Maserati, 3 Tesla, 74 Land Rover, 32 Porsche και 28 Jaguar. Το 2017 οι Maserati και Porsche διπλασιάστηκαν (4 και 67 αντίστοιχα), το ίδιο παραλίγο να γίνει με τα Land Rover (131), οι Jaguar παρουσίασαν μικρή αύξηση (37), ενώ προστέθηκαν και 3 Bentley, μαζί με 1 Tesla (η μοναδική που εμφάνισε μείωση). Πέρσι, πάντως, οι Άγγλοι έκαναν πάρτι, με τον «Ιαγουάρο» να εκτινάσσεται στις 122 μονάδες, την Bentley να διαθέτει άλλα 3 αυτοκίνητα, μία Aston Martin να βρίσκει τον δρόμο προς τους…ελληνικούς δρόμους και τα Land Rover να φτάνουν αισίως τα 173 αυτοκίνητα. Οι Porsche συνέχισαν να πληθύνονται (72), η Maserati επαναδιπλασίασε την παρουσία της (8) και τα Tesla έγιναν 2.
Διαβάστε επίσης: Ποιο είναι Νο1 σε πωλήσεις υβριδικό στην Ευρώπη;
Στις ανωτέρω «ειδικές» μάρκες, προσθέτουμε τις παραδοσιακές δυνάμεις του premium χώρου Mercedes, BMW, Audi, αλλά και τις νεότερες Volvo και Lexus, όλες με θετικό πρόσημο μεταξύ 2017-2018. Κάτι που πιστοποιεί το γενικότερο ξεθάρεμα της αγοράς, η οποία το περασμένο έτος παρουσίασε σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2017.