Ανοδική πορεία σημείωσαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη το Φεβρουάριο του 2018 με 1,16 εκατομμύρια οχήματα και άνοδο κατά 4,2% σε σχέση με τον περσινό Φεβρουάριο. Ωστόσο οι Ευρωπαίοι φαίνεται ότι αλλάζουν αγοραστικές συνήθειες, αφού πλέον προτιμούν τα SUV και τα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης.
Διαβάστε ακόμη: Πως και γιατί χάνει ιπποδύναμη ο κινητήρας
Στην πρώτη θέση της κατάταξης το Φεβρουάριο βρέθηκαν για ακόμα μία φορά η Volkswagen με 125.998 οχήματα και το Golf με 36.754 οχήματα. Στη δεύτερη θέση ακολούθησαν η Renault και το Clio, στην τρίτη θέση η Peugeot και το 208 και αμέσως μετά με μικρή διαφορά η Ford και το Fiesta. Σημαντική άνοδο σημείωσαν από τις μάρκες η Peugeot (+15%), η Dacia (+21%), η SEAT (+20%) και η Jeep (+50%), όπως μπορείτε να δείτε πιο αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα.
Η Ελλάδα παρουσίασε το Φεβρουάριο τη δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων (+30,2%) μεταξύ όλων των χωρών της Ευρώπης, ενώ στην πρώτη θέση βρέθηκε η Κροατία (+46,8%). Παράλληλα το πρώτο δίμηνο του 2018 η χώρα μας έχει σημειώσει εξίσου σημαντική άνοδο της τάξεως του +34,3%.
Τα SUV συνεχίσουν την αλματώδη άνοδο καταγράφοντας μεγάλο μερίδιο της αγοράς (33,2%), ενώ ακολούθησαν τα μικρά αυτοκίνητα με μερίδιο 20,6%, τα μικρομεσαία με 18,6% και τα μίνι με 7,6%.
Το 2018 τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης έχουν αυξήσει σημαντικά το ποσοστό τους στο 54% έναντι 47% πέρυσι, ενώ αντιθέτως τα ντίζελ έχουν υποστεί πτώση στο 39% από 46% το 2017. Στα υβριδικά μοντέλα η Toyota έχει αναμενόμενα κυρίαρχη θέση, στα Plug-in hybrid πρώτο είναι το VW Passat και στα ηλεκτρικά το Renault Zoe έχει τις περισσότερες πωλήσεις.