Μπορεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα να ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποια έχουν την μεγαλύτερη και ευκρινέστερη οθόνη, αλλά ως φαίνεται η τεχνολογία αυτή δεν είναι κάτι καινούργιο.
Μάλιστα το μακρινό 1986 μια εταιρεία από την άλλη μεριά του Ατλαντικού, προσέφερε ένα μοντέλο της με οθόνη αφής, αλλά και ψηφιακό πίνακα οργάνων για την άρτια ενημέρωση του οδηγού. Μπορεί η συγκεκριμένη τεχνολογία στις μέρες να θεωρείται ως κάτι απλό και να τη θεωρούμε δεδομένη, όμως 35 χρόνια πριν, αυτή ήταν πρωτοποριακή και σίγουρα ανατρεπτική. Το αυτοκίνητο που μας σύστησε την τεχνολογία αυτή ήταν η Buick Riviera που ως premium μοντέλο ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της. Στο κέντρο της κονσόλας η Riviera φιλοξενούσε μια οθόνη αφής με διάσταση 3x4 ιντσών (ήταν γνωστό ως το Graphic Control Center) και πλαισιωνόταν με φυσικά κουμπιά, που επέτρεπαν την περιήγηση του οδηγού στο μενού του. Μέσω αυτής της οθόνης ο οδηγός μπορούσε να ρυθμίσει την επιθυμητή θερμοκρασία του συστήματος κλιματισμού, να επιλέξει τον αγαπημένο του ραδιοφωνικό σταθμό, αλλά και να δει επιπλέον πληροφορίες όπως τη μέση κατανάλωση κ.α.! Επιπλέον ο οδηγός είχε έξτρα πληροφόρηση και από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων! Μάλιστα η συγκεκριμένη διάταξη πέρασε αυτούσια και στη Buick Reatta, όπως θα δείτε και στο video που ακολουθεί.
Η τεχνολογία της οθόνης του Graphic Control Center σαφώς και δεν έχει καμία σχέση με την αυτή που συναντάμε στα infotainments του σήμερα, αφού ήταν απλά μια οθόνη καθοδικού σωλήνα σε μαύρη και πράσινη απόχρωση. Ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του συγκεκριμένου συστήματος ήταν και το γεγονός πως είχε μνήμη 32.000 λέξεων. Όμως παρά το γεγονός πως το Graphic Control Center της Buick ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της, εν τούτοις οι πελάτες δεν αποδέχτηκαν αυτή τη πρωτοποριακή τεχνολογία κι έτσι η κατασκευάστρια εταιρεία αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την ιδέα στις αρχές της δεκαετίας του 1990!