Διάφορα
Όταν μια πίστα έχει κερδίσει επάξια το προσωνύμιο «Πράσινη Κόλαση», αυτομάτως καταλαβαίνει κανείς πως δεν είναι και το πιο φιλικό περιβάλλον για τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα. Ειδικά όταν συνδυάζεται με πρωινή υγρασία στο οδόστρωμα και «μαύρο πάγο». Και τυγχάνει να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι μιας Porsche 911 GT3. Δείτε ακόμα: VW Golf GTI […]
Στις μέρες μας πολλά έχουν αλλάξει στην παραγωγή ενός αυτοκινήτου προκειμένου οι εταιρείες να κάνουν την κατασκευή τους πιο ευέλικτη, πιο γρήγορη και πιο οικονομική. Αυτό όμως που δεν έχει αλλάξει, τουλάχιστον στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι το σήμα κάθε μάρκας. Πόσο όμως τοις εκατό από τη μάρκα του έχει μέσα του ένα μοντέλο; Δείτε […]
Το VW Golf GTI Performance μπορεί να μην είναι το πιο δυνατό μικρομεσαίο hot hatch, ωστόσο είναι αρκετά ισχυρό, σπορ και μπορεί να καλύψει μεγάλες αποστάσεις με ασφάλεια, άνεση και σε γρήγορες ταχύτητες. Διαβάστε ακόμη: Πως γίνεται γρήγορα το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ (+video) Ο οδηγός ενός Golf GTI Performance αποφάσισε να το πάει με ταχύτητες τελικής στη […]
Δεν υπάρχει πιθανότητα να μην θυμάστε την εμβληματική μαύρη Pontiac Trans Am που μίλαγε, πήγαινε μόνη της και απαντούσε στο κάλεσμα του οδηγού της μέσα από ένα ρολόι. Ο οποίος οδηγός δεν ήταν κάποιος τυχαίος, αλλά ο Michael Knight. Ή ακόμα καλύτερα, ο David Hasselhoff, η συμμετοχή του οποίου στον «Ιππότη της Ασφάλτου» εκτόξευσε τις μετοχές […]
Φαίνεται πως η Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC έχει πάρει φόρα και είναι αποφασισμένη να περάσει πάνω από οποιονδήποτε ανταγωνιστή βρεθεί μπροστά της. Εγχώριο ή εισαγόμενο. Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα έβγαλε Mercedes E 55 AMG με 647.000 χλμ.; Μετά την κατάρριψη του ρεκόρ για το ταχύτερο SUV παραγωγής στο Nurburgring που κατείχε η Alfa Romeo […]
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο αντικαθιστά τους τροχούς του με ερπύστριες. Είναι η πρώτη, ωστόσο, που κάτι τέτοιο συμβαίνει με το pick-up της Mercedes. Δείτε ακόμα: Νέα Mercedes X-Class TheRock edition: «Στύβει την πέτρα» Φυσικά δεν προκαλεί καμία αίσθηση που η εν λόγω μετατροπή προέρχεται από την Ρωσία, καθώς είναι γνωστή η λόξα […]
Ότι τα χειροκίνητα κιβώτια έχουν πάρει την άγουσα για το χρονοντούλαπο της Ιστορίας, είναι μια δυσάρεστη αλλά αναπόφευκτη πραγματικότητα. Μπορεί οι κατασκευαστές να παρουσιάζουν επαναστατικά συστήματα που προσωμοιώνουν την λειτουργία τους, αλλά την χορογραφία άνω και κάτω άκρων σε μια γρήγορη διαδρομή δεν μπορεί να την υποκαταστήσει καμία τεχνολογία. Η BMW συμφωνεί και επαυξάνει, όμως […]
To γαλλικό δημοσίευμα που κυκλοφόρησε λίγες μόνο ημέρες πριν απεδείχθη πέρα για πέρα αληθινό, καθώς σήμερα οι Toyota και Groupe PSA ανακοίνωσαν την λήξη της συνεργασίας τους για την από κοινού κατασκευή των Aygo – 108 και C1. Διαβάστε επίσης: Nέα γκάμα υβριδικών μοντέλων για την Peugeot Η αυλαία θα πέσει το 2021, χρονιά που είναι […]
Η τάση των κουπέ SUV είναι τόσο έντονη, που πλέον ακόμα και κατασκευαστές με μηδενική εμπειρία στην κατηγορία αποκτούν εκπροσώπους. Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα των Renault Arkana και Skoda Kodiaq GT. Η Audi μπήκε και αυτή πρόσφατα στον «χορό» με το εντυπωσιακό Q8, με τις αντιδράσεις του κόσμου να είναι παραπάνω από ενθουσιώδεις. Απολύτως αναμενόμενα, η […]
Πριν λίγες ημέρες παρουσιάστηκε το ισχυρότερο STI όλων των εποχών (εξαιρούνται ειδικές εκδόσεις του στυλ Cosworth κλπ). Το δυναμόμετρο σταματά στα 354 άλογα, τιμή που καθιστά το WRX STI Diamond Edition πιο δυνατό ακόμα και σε σχέση με το μυθικό 22Β. Και τα δυο μαζί, όμως, δεν φτάνουν το συγκεκριμένο Impreza STI του 2003 (πάντα […]
Η Honda πήρε την απόφαση να καταργήσει σταδιακά τους ντίζελ κινητήρες από την Ευρώπη, προσθέτοντας αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το οργανόγραμμα θέλει τα 2/3 των αυτοκινήτων που θα διαθέτουν στην Ευρώπη να είναι ηλεκτροκίνητα ή υβριδικά. Δείτε ακόμα: Θρίαμβος της Honda σε μαραθώνιο οικονομίας Καταληκτική ημερομηνία έχει τεθεί το 2021, όταν […]
To νέο Corolla έχει παρουσιαστεί σε κάθε είδους αμαξώματος: κλασικό χάτσμπακ, ακόμα πιο κλασικό σεντάν, estate, μέχρι και crossover αναμένεται να το δούμε. Αγωνιστικό, ωστόσο, έχει να παρουσιαστεί από εποχής Corolla WRC, στα τέλη της δεκαετίας του 90. Τότε που ο Carlos Sainz έμεινε 300 μέτρα πριν την γραμμή του τερματισμού να κλωτσάει απεγνωσμένος το […]