Διάφορα
Η αυτονομία και οι στάσεις για φόρτιση είναι οι μεγαλύτερες έγνοιες στους οδηγούς ηλεκτρικών, όταν προγραμματίζουν κάποιο μεγάλο ταξίδι. Η Peugeot, πάντως, υπόσχεται πως διαδρομές 1.000 χλμ. είναι «περίπατος», ζητώντας μόνο δυο ενδιάμεσες συνδέσεις σε πρίζα. Το νέο E-3008, στην έκδοση Long Range, ταξίδεψε από το Παρίσι στη Νίκαια σταματώντας μόνο δυο φορές για αναπλήρωση […]
Τα περισσότερα αυτοκίνητα της Opel παραμένουν δημοφιλή εδώ και πολλά χρόνια, μέσα κυρίως από το Corsa, το Astra και το Insignia, ενώ και τα SUV (Mokka, Crossland, Grandland) έχουν συγκεντρώσει το αγοραστικό ενδιαφέρον. Παλαιότερα, η Opel έκανε ένα «πείραμα» θέλοντας να προσφέρει υψηλή πολυτέλεια και ανέσεις της πολυτελούς κατηγορίας, αλλά σε ένα μεσαίο αυτοκίνητο με 5θυρο χάτσμπακ αμάξωμα και […]
Η κουβέντα γύρω από το νέο Mazda6 έχει αρχίσει να θυμίζει την αντίστοιχη για επιστροφή του RX-7: «μέλι, μέλι και τηγανίτα τίποτα». Από το 2011 και το πρωτότυπο Takeri, που βλέπουμε στις φώτο, κρατάει. Το ηλεκτρικό EZ-6 ήρθε να αναζωπυρώσει τις ελπίδες, με τους Ιάπωνες να επαναφέρουν για τα καλά το σενάριο ενός νέου 6, […]
Επιβάλλει δασμούς η Ευρώπη κι όλος ο κόσμος; Απαντούν με περισσότερα μοντέλα οι Κινέζοι. Τελευταίο, μέχρι το επόμενο εννοείται, το νέο GAC Aion UT, που βάζει στο στόχαστρο το VW ID.3 και κοστίζει λιγότερο από τα μισά χρήματα. Το Aion UT διακρίνεται για απλές, καθαρές γραμμές του αμαξώματος και τα ακροβολισμένα φωτιστικά σώματα, που μεγιστοποιούν […]
Για τους ηλικιωμένους και τις δυνατότητές τους πίσω από το τιμόνι, η κουβέντα δεν τελειώνει ποτέ. Όχι μόνο αυτό, αλλά όταν διαβάζεις για τρακάρισμα με Ferrari Purosangue στα 300+ χλμ./ώρα, που προκλήθηκε από 84χρονη, η συζήτηση φουντώνει για τα καλά. Η Brigitte Lund-Arnold είναι γνωστή στη Γερμανία, ως η «βασίλισσα των τηλεπωλήσεων» (κάτι σαν την […]
Δεν είναι καθόλου υπερβολή να πούμε πως τα ηλεκτρικά έφτιαξαν το όνομά τους, μέσα από τους αγώνες dragster. Τα video του Model S, πολύ πριν τα Plaid, που «πελάτωνε» Ferrari, Porsche και Lamborghini, ήταν αυτά που απογείωσαν τη φήμη της Tesla, η οποία με τη σειρά της «τράβηξε» προς τα πάνω ολόκληρη την ηλεκτροκίνηση. Τα […]
Η παρουσίαση του νέου Kia Tasman προκάλεσε αίσθηση, καθώς είχαμε χρόνια να δούμε τόσο σκληροτράχηλο μοντέλο στην κατηγορία. Ενώ τα περισσότερα αγροτικά θέλουν να γείρουν εμφανισιακά προς τα SUV, το Tasman κάνει το ακριβώς αντίθετο: ρηξικέλευθη σχεδίαση, «παλαιάς κοπής» αύρα (εξωτερικά, γιατί μέσα είναι υπερσύγχρονο), με γραμμές που δεν βρίσκεις σε κανέναν ανταγωνιστή. Δεν θα […]
Τα νοικιάρικα αυτοκίνητα συνήθως πωλούνται σε τιμές ευκαιρίας, όταν βγαίνουν στα μεταχειρισμένα. Φυσικά, υπάρχει η μεγάλη προϋπόθεση του να αναφέρεται το ενοικιαζόμενο παρελθόν τους. Στην Ελλάδα, κάτι τέτοιο είναι η ελάχιστη εξαίρεση στον εδραιωμένο κανόνα. Μόνο η τύχη και ο ενδελεχής έλεγχος του υπό εξέταση αυτοκινήτου μπορεί να φανερώσει το ιστορικό του. Στην Αμερική, αντίθετα, […]
Αποτελούν την απόλυτη τάση των τελευταίων ετών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και λόγος αγοράς -ή όχι- ενός μοντέλου. Μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού, πλέον κοιτάζει πρώτα περισσότερο τον αριθμό ή τη διάμετρο της «βιτρίνας» στην καμπίνα παρά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου! Δεν θέλουν οθόνες όλοι, όμως, καθώς πολλοί παραμένουν πιστοί στα παραδοσιακά κουμπιά. Η […]
Η F40 είναι κάτι παραπάνω από την καλύτερη Ferrari όλων των εποχών, όπως έχει ανακηρυχθεί από πλείστες όσες ψηφοφορίες ανά τον κόσμο. Αποτελεί το τελευταίο αυτοκίνητο που εξελίχθηκε υπό το άγρυπνο βλέμμα του ίδιου του Enzo, την ύστατη μετενσάρκωση των ιδεωδών του «Γέρου». Όσο κι αν έφερε τη Formula 1 στους δρόμους η F50, όσα ορόσημα κι αν […]
Η απαξίωση είναι ο μεγαλύτερος εχθρός στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Το κλασικό ρητό της αγοράς, εξάλλου, τα λέει όλα: «μέχρι να στρίψεις τη γωνία, έχει χάσει τη μισή του αξία». Με αρκετή δόση υπερβολής, βέβαια, αλλά η απαξίωση είναι πέρα για πέρα υπαρκτή, σε κάθε μοντέλο. Κάποια υποφέρουν περισσότερο, λόγω ειδικού κοινού ή περιορισμένου ενδιαφέροντος, ωστόσο […]
Η Audi, όπως και ολόκληρο το VW Group (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα με τη λειτουργία των εργοστασίων της, έχοντας ήδη βάλει λουκέτο σε ένα. Άλλο τα οικονομικά και βιομηχανικά, όμως, άλλο το Nurburgring. Εκεί η φίρμα από Ίνγκολσταντ «δεν βλέπει» κανέναν, έχοντας δυο ενεργά ρεκόρ παραγωγής από τη γκάμα RS στο παλμαρέ της. […]