Διάφορα
Έχουμε δει αμέτρητες περιπτώσεις μεταχειρισμένων, που πωλούνται για απίστευτα ποσά. Οι λόγοι ποικίλουν. Είτε πρόκειται για κάποιο εξαιρετικά συντηρημένο δείγμα, είτε για ένα με ελάχιστο αριθμό χιλιομέτρων, είτε για κάποιο όντως κλασικό αυτοκίνητο, ή απλά γιατί τόσα λείπουν στον πωλητή. Δεν θα θέλατε να είστε κι εσείς ένας από αυτούς, που ζητάνε ό,τι θέλουν για […]
Ένα μοναδικό Mazda MX-5 δημιουργήθηκε στο Βέλγιο, γεμάτο αναφορές στην ιαπωνική ποπ κουλτούρα μέσα από μια πολύπλοκη βαφή, που χρειάστηκε 510 ώρες για ντύσει το αμάξωμα! Το MX-5 «Kabuki Town» αποτελεί τέκνο των Mazda St-Michel και Gisele Racing, εμπνευσμένο από τα γκράφιτι και διάσημες εικόνες από την παράδοση της Ιαπωνίας. Βλέπουμε στο αμάξωμα θεατρικές μάσκες, […]
Σε κάθε αυτοκίνητο, τα λάστιχα παίζουν τεράστιο ρόλο στο πώς αυτό συμπεριφέρεται. Όχι μόνο ο βαθμός φθοράς, αλλά η τεχνολογία που διαθέτουν, το πόσο σύγχρονα είναι, αν είναι ειδικά εξελιγμένο για ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Παράγοντες που αν μιλάμε για υπεραυτοκίνητα, η σημασία τους πολλαπλασιάζεται – το ίδιο, όμως, ισχύει και για τα οφέλη. Λαμπερό παράδειγμα […]
Τα δράματα συνεχίζονται για το Tesla Cybertruck, αν και αυτή τη φορά υπάρχουν αρκετές «σκιές» γύρω από τη ζημιά που έβγαλε. Το μόνο σίγουρο, είναι ότι κόστισε πάνω από 34.000 δολάρια (περίπου 32.400 ευρώ)! Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του επίμαχου Cybertruck, όλα ξεκίνησαν από μια απλή λακκούβα. Μεγάλη μεν, καθημερινή δε. Βάσει των όσων ισχυρίζεται […]
Η νέα Mercedes CLA ακόμα βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης. Πριν καν παρουσιαστεί, όμως, ή για την ακρίβεια πριν καν βγάλει τα αυτοκόλλητα του καμουφλάζ, έχει αρχίσει τα ρεκόρ και τις ανακοινώσεις για εκπληκτικούς ρυθμούς φόρτισης, που μπορούν να εξασφαλίσουν μέχρι 1.270 χλμ. με 20 λεπτά σύνδεσης στην πρίζα! Σύμφωνα με τους μηχανικούς της γερμανικής εταιρίας, […]
Πριν λίγες μέρες παρουσιάστηκε η νέα SUV ναυαρχίδα της Hyundai, που ταυτόχρονα παίρνει θέση στην κορυφή της ηλεκτρικής της γκάμας. Το Ioniq 9 είναι το μεγαλύτερο και πιο πολυτελές των Ioniq, ωστόσο απέχει πολύ από να χαρακτηριστεί το πιο δυνατό. Ο τίτλος αυτός ανήκει στο Ioniq 5 N, ωστόσο οι φήμες γύρω από μια πιθανή […]
Το Ford RS200 δεν πρόλαβε να σημειώσει επιτυχίες στο Group B, καθώς το ντεμπούτο του συνέπεσε με την κατάργηση των πιο ξέφρενων αγωνιστικών που έχει δει μέχρι σήμερα το WRC. Μια χρονιά έζησε την παράνοια του Group B, αλλά είχε πλάνα για πολλές παραπάνω. To ίδιο και η εξαιρετικά σπάνια έκδοση S του RS200. Από […]
Μπορεί στην Ευρώπη οι αγοραστές να έχουν πατήσει δυνατά φρένο στα EV, όμως σε παγκόσμια κλίμακα τα ηλεκτρικά σπάνε ρεκόρ πωλήσεων. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία ταξινομήσεων του περασμένου μήνα, εν -πάρα- πολλοίς χάρη στην Κίνα. Ο Νοέμβριος έκλεισε με 1,8 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών στον πλανήτη, σημειώνοντας άνοδο 25% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. […]
Η Citroen είχε μακρόχρονη ιστορία στη μεσαία κατηγορία και πάντοτε διέθετε ξεχωριστά αυτοκίνητα, τα οποία δεν ακολουθούσαν τα κλασικά πρότυπα της εποχής. Ένα από τα δημοφιλέστερα, και στην ελληνική αγορά, υπήρξε το BX. Ο προπομπός της Xantia, που έμεινε στην παραγωγή για 12 χρόνια (1982-1994) και πούλησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια αντίτυπα. Η επιτυχία του εξασφαλίστηκε σε μεγάλο […]
Το Peugeot 205 GTi είναι αδιαμφισβήτητα ένα κλασικό αυτοκίνητο πλέον, καθώς συγκαταλέγεται στα κορυφαία hot hatches όλων των εποχών και πολλές φορές, ακόμα σήμερα, ανακαλείται ως σημείο αναφοράς για την οδική του συμπεριφορά. Άπαξ και μπει η ταμπέλα «κλασικό» σε ένα τετράτροχο, λοιπόν, γνωρίζουμε τι γίνεται με τις τιμές σε δημοπρασίες και αγγελίες – ειδικά όταν […]
Ο χειμώνας φέρνει κρύο, βροχές, αρρώστιες και γενικά δυσκολεύει την καθημερινότητα πολλών και στην οδήγηση. Η μειωμένη πρόσφυση με τη βροχή, το χιόνι ή ακόμα χειρότερα με το «μαύρο» πάγο, είναι ό,τι χειρότερο. Ειδικά σε συνθήκες πολύ χαμηλών θερμοκρασιών, θα πρέπει να γίνεται και σωστή προθέρμανση του κινητήρα για καλύτερη μακροζωία. Οι κάτοχοι των ηλεκτρικών […]
Τα ταμπούρα πλέον απαντώνται μόνο σε μοντέλα μικρών κατηγοριών και χαμηλής τιμής, άλλο που κάνουν δυναμικό comeback και στα ηλεκτρικά. Εδώ και δεκαετίες αποτελούν την οικονομική λύση στο σύστημα πέδησης του πίσω άξονα, κάνοντάς μας να αναρωτιόμαστε πώς ήταν το φρενάρισμα πριν την εφεύρεση της δισκόπλακας. Όσοι έχουν οδηγήσει VW Beetle 1ης γενιάς και, γενικότερα, […]