Διάφορα
Τον τελευταίο καιρό ακούγεται συχνά το όνομα της Maserati, αλλά για τους λάθος λόγους. Η φημισμένη ιταλική εταιρία βρίσκεται διαρκώς εν μέσω σεναρίων λήψης δραστικών μέτρων από τη μητρική Stellantis, τα οποία πρωτίστως περιστρέφονται γύρω από την πώλησή της. Ο CEO του πολυεθνικού κολοσσού ναι μεν διαψεύδει το πωλητήριο, αλλά παραδέχεται πως η «Τρίαινα» έχει […]
Η Felicia είναι ένα ιδιαίτερης σημασίας αυτοκίνητο για την Skoda, αφού ήταν το πρώτο μοντέλο που προέκυψε από τη συνεργασία της με τον όμιλο VW. Παρουσιάστηκε το 1994, αντικαθιστώντας το Favorit, και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2001, φτάνοντας τα 1,4 εκατομμύρια αντίτυπα σε πωλήσεις. Τα περισσότερα εξ αυτών, φόραγαν τον 1.3 MPΙ των 54-68 […]
Η Geely, ένας από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους ομίλους αυτοκινήτων, θα εισέλθει στην Ελλάδα στις αρχές του 2025 με γκάμα μοντέλων όπως αμιγώς ηλεκτρικά, Plug-in Hybrid και υβριδικά. Η Geely θα εισαχθεί από την GEO Mobility Hellas S.A., θυγατρική της Union Group – μιας πολυεθνικής εταιρείας με εκτεταμένες συμμετοχές στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας, του λιανικού εμπορίου, […]
Οι διαφημίσεις και το εμπορικό promotion παίζουν μεγάλο ρόλο στην απήχηση ενός αυτοκινήτου, όπως και σε κάθε προϊόν. Αν το κάνεις σωστά, απογειώνεις την πορεία του στην αγορά. Αν όχι, το χαντάκωσες. Η Fiat αποφάσισε να δοκιμάσει κάτι πολύ περίεργο για το «σπρώξιμο» του 500e, συγκρίνοντάς το με το Tesla Cybertruck! Τα δυο αυτοκίνητα μπορούν […]
Τα pick-up οχήματα έχουν λιγοστέψει στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, αφού παραδοσιακά δημοφιλή μοντέλα όπως το Nissan Navara, το Mitsubishi L200 και το Mazda BT-50 έχουν σταματήσει προ πολλού να πωλούνται. Ωστόσο, με την ανάπτυξη του εξηλεκτρισμού αναμένονται και στα «αγροτικά» να υπάρξουν σημαντικές αλλαγές, γιατί οι παραδοσιακοί πετρελαιοκινητήρες θα δώσουν -εν μέρει- τη θέση […]
Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες δίχως εξηλεκτρισμό τείνουν να εξαφανιστούν σχεδόν ολότελα, παραδίδοντας σταθερά (κι όχι πια αργά, αλλά γρήγορα-γρήγορα) τα σκήπτρα στους υβριδικούς. Κατάσταση που εμφανίζεται παντού, από τα σουπερμίνι μέχρι τα υπεραυτοκίνητα. Καλή ώρα, η διαμάχη Ferrari 812 Superfast και Lamborghini Revuelto. Το 12κύλινδρο «Cavallino Rampante» επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,9 δλ., […]
Αν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι είδος προς εξαφάνιση μια φορά, τότε οι V10 έχουν σχεδόν εκλείψει. Ούτε το Audi R8 με τη Lamborghini Huracan δεν υπάρχουν πλέον να βαστάνε τη δεκακύλινδρη σημαία. Ένα λάβαρο που έφτασαν σε ιστορικά υψηλά, το Lexus LFA και η Porsche Carrera GT. Αμφότερα προήλθαν από αγωνιστικά προγράμματα που δεν προχώρησαν […]
Η Kappa ενσαρκώνει καλύτερα από όλες τις Lancia τον premium χαρακτήρα της εταιρίας από το Τορίνο, που συμπλήρωνε ιδανικά το αγωνιστικό DNA της. Η απόσυρση της Integrale από το WRC σήμανε και το τέλος της αγωνιστικής παρουσίας των Ιταλών, βέβαια, όμως αρκεί μια ματιά στο μοτέρ και τις επιδόσεις της κορυφαίας Kappa για να διαπιστώσει […]
Οδήγηση και αλκοόλ δεν πάνε μαζί. Όλοι το ξέρουμε, ελάχιστοι (ή έστω λίγοι) το τηρούμε. Γνωστό, μη εξαιρετέο και διαχρονικό πρόβλημα στην Ελλάδα, αλλά όχι και αποκλειστικό. Πολλές χώρες στον κόσμο, και ειδικότερα στην Ευρώπη, καλούνται να αντιμετωπίζουν/συνετίζουν πότες οδηγούς. Ποιες υποχρεούνται να το κάνουν περισσότερο; Την απάντηση δίνει η Roadpol, που συλλέγει στοιχεία από […]
Η δεύτερη γενιά Compass βρίσκεται μαζί μας 8 χρόνια, πετυχαίνοντας αξιοπρεπέστατα νούμερα πωλήσεων σε όλες τις αγορές του κόσμου. Προκειμένου να συνεχίσει και να βελτιωθεί, όμως, χρειάζεται αλλαγές. Η Jeep ετοιμάζει σωρεία από δαύτες για το Compass MK3, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά. Στο πρώτο σκέλος τα renderings του KDesign AG δείχνουν ένα κράμα Avenger […]
Ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες αντιστέκονται στις «Σειρήνες» των SUV. Μέχρι πρότινος, η Alpine ήταν μία εξ αυτών. Πλέον, όμως, αφαιρείται από τη λίστα. Ο λόγος αφορά το the A390_β, που προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο του πρωτοτύπου. Οι Γάλλοι, ωστόσο, δηλώνουν πεπεισμένοι πως θα περάσει στην παραγωγή. Το A390_β ανήκει στην υποκατηγορία των κουπέ SUV, με […]
Η Porsche Carrera GT είναι διαβόητη για τις απαιτήσεις που έχει από τον οδηγό της, προκειμένου να κινηθεί όπως της αρμόζει. Ένα από τα πιο δυσκολοδήγητα αυτοκίνητα των τελευταίων δεκαετιών, που έφερνε στα όρια τους μέχρι θρύλους του WRC, από την παρανοϊκή εποχή του Group B κιόλας. Το τετακέ που εισέπραξε ο Walter Rohrl, ίσως […]