Η BMW M5 E28 κατέχει περίοπτη θέση στο σύνολο των M, όχι μόνο της 5άρας, καθώς υπήρξε το πρώτο μοντέλο του M GmbH που δημιούργησε τη δική του σειρά. Η M1 ήταν μεν η πρώτη M καθολικά, ωστόσο συνέχεια δεν είδε (πάντα ελπίζουμε, βέβαια).
Η E28 λοιπόν, είχε έναν πολύ δυνατό ανταγωνισμό «εκ των έσω». Όχι από την BMW, αλλά την περιοχή του Μονάχου. Και μάλιστα, πριν καν παρουσιαστεί! Τρία χρόνια πριν την πρεμιέρα της πρώτης M5, η Alpina παρουσίασε τη δική της εναλλακτική επί της κορυφαίας 5άρας. Τοποθέτησε spoiler στον εμπρός προφυλακτήρα και την πόρτα του πορτμπαγκάζ, τις χαρακτηριστικές πολυάκτινες ζάντες σε διάσταση 16 ιντσών και διαφορετικά σήματα, ενώ στο εσωτερικό πήραν θέση μπάκετ καθίσματα, τιμόνι της Momo, όπως επίσης ξύλινο λεβιέ/πίνακα οργάνων της Alpina, αλλά και πλακέτα με αύξοντα αριθμό παραγωγής.
Η B9 κατασκευάστηκε σε μόλις 577 αντίτυπα, από το 1981 μέχρι το 1985. Την κίνηση αναλάμβανε ο M30 ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος εν σειρά των 3.453 κ.εκ., με απόδοση 245 ίππων στις 5.700 σ.α.λ. και 320 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Ο συνδυασμός με το 5άρι χειροκίνητο προσέφερε καταιγιστικές επιδόσεις με τα δεδομένα της εποχής και αξιοσέβαστες με τα σημερινά, καθώς τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 6,7 δλ. και η τελική έφτανε στα 240 χλμ./ώρα.
Αυτή που βλέπουμε είναι μοντέλο του 1983 και έχει κάνει τις βόλτες της, με το οδόμετρο να αναγράφει 82.500 μίλια (132.770 χλμ.). Η κατάσταση είναι εξαιρετική και η τιμή ανέρχεται στις 29.995 λίρες (34.832 ευρώ).