Ο «άτυχος» ιδιοκτήτης του Tesla Model 3 δεν είναι κάποιος τυχαίος που δεν έχει επαφή με την σύγχρονη τεχνολογία. Ο Dominic Preuss είναι Διευθυντής του τμήματος Product Management της Google, και σύμφωνα με το tweet του χρεώθηκε 14.186 δολάρια (11.966 ευρώ), έπειτα από την κατά λάθος ενημέρωση των συστημάτων οδήγησης του Tesla.
Για την ακρίβεια ο κ. Preuss είχε δανείσει το αυτοκίνητό του σε κάποιον φίλο του, ο οποίος (σύμφωνα πάντα με το tweet) πάτησε δυο φορές το κουμπί ενεργοποίησης του αυτόματου πιλότου. Μόνο που το συγκεκριμένο Model 3 δεν είχε αυτή τη λειτουργία από το εργοστάσιο. Τότε με το διπλό πάτημα, το σύστημα αναβαθμίστηκε και απέκτησε τη λειτουργία Auto Pilot άμεσα καθώς και δυο ακόμα λειτουργίες, χρεώνοντας παράλληλα τον κάτοχο του αυτοκινήτου με το ποσό που προαναφέραμε! Αυτό που θορύβησε έντονα τον Preuss ήταν πως η χρέωση έγινε άμεσα, απλά με το πάτημα ενός κουμπιού και δεν ζητήθηκε κανένας κωδικός, αλλά ούτε και κάποια επιβεβαίωση της τράπεζας για την χρέωση της κάρτας.
Το καλό στην υπόθεση είναι πως κατάφερε να ακυρώσει την αγορά μέσα από το μενού του Model 3 και να πάρει πίσω τα χρήματά του. Βέβαια εκεί που στάθηκε ο κάτοχος του αυτοκινήτου, είναι πως απλώς δανείζοντας σε κάποιον φίλο σου το αυτοκίνητό σου, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σε χρεώσει με σημαντικό ποσό εν αγνοία του και χωρίς να καταχωρεί τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος κάνει κατά λάθος μια τέτοια αγορά μεγάλης αξίας! Ακόμα ένα περιστατικό είχε σημειωθεί τον Οκτώβριο του 2020, όταν ένας άλλος ιδιοκτήτης Model 3, ο Δρ. Ali Vaziri, αγόρασε κατά λάθος μια αναβάθμιση του Auto Pilot έναντι του ποσού των 4.280 δολαρίων (3.610 ευρώ). Ο κ. Vaziri είπε πως χρεώθηκε ενώ απλά έβγαλε το τηλέφωνό του από την τσέπη του για να το βάλει στο φορτιστή. Βέβαια το παρήγορο είναι πως όσο εύκολο είναι να χρεωθείς χιλιάδες ευρώ, εξίσου εύκολο είναι να σου επιστραφούν τα χρήματα σου!