Η Mazda ανακοίνωσε σήμερα πως θα αυξήσει τη γκάμα των μοντέλων της με 5 νέα SUV, λανσάροντας τα CX-50, CX-60, CX-70, CX-80, αλλά και το CX-90, έως και τα τέλη του 2023.
Ξεκινώντας με το CX-50 αυτό θα έχει κοινή πλατφόρμα με το Mazda3 και το CX-30 και θα προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Αμερικής. Η παραγωγή του, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας έχει οριστεί να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2022, στο εργοστάσιο της Alabama, που η Mazda «μοιράζεται» με την Toyota. Τα υπόλοιπα SUV θα βασίζονται σε νέα πλατφόρμα, με την ιαπωνική εταιρεία να κάνει λόγω πως τα νέα της μοντέλα θα μπορούν να προσφερθούν και με τρίτη σειρά καθισμάτων. Σε ότι αφορά τα νέα CX-60 και CX-80 αυτά θα ενταχθούν στη γκάμα τα επόμενα δυο χρόνια και θα τοποθετούνται πάνω από τα CX-30 και CX-50 και θα είναι διαθέσιμα στις αγορές της Ευρώπης, αλλά και της Ιαπωνίας. Στον αντίποδα το CX-70, όπως και το CX-90 προορίζεται για αγορές που σύμφωνα με τη μάρκα τα πληθωρικά αυτοκίνητα προτιμώνται πολύ περισσότερο.
Σκοπός της Mazda είναι μέχρι το 2030 να έχει εξηλεκτρίσει όλη τη διαθέσιμη γκάμα κινητήρων της, κάτι που σημαίνει πως τα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν το 2022 θα ενσωματώνουν υβριδικό σύστημα. Πιο συγκεκριμένα, τα CX-60 και CX-80 θα εξοπλίζονται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα που θα συνεργάζεται με 4κύλινδρους κινητήρες βενζίνης. Διαθέσιμη θα είναι κι η νέα γενιά των 6κύλινδρων μοτέρ βενζίνης Skyactiv-X και diesel Skyactiv-D, τα οποία θα συνεργάζονται με ήπιο 48βολτο υβριδικό σύστημα κίνησης. Τα CX-70 και CX-90 θα προσφέρονται με turbo 6κύλινδρους κινητήρες βενζίνης, αλλά κι ως plug-in υβριδικά. Αλλαγή θα έχουμε και για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, αφού εντός του πρώτου 6μήνου του 2022, θα κυκλοφορήσει η νέα έκδοση του ηλεκτρικού MX-30 που θα χρησιμοποιεί έναν Wankel κινητήρα βενζίνης ως range extender για να απολαμβάνει ο ιδιοκτήτης του περισσότερη αυτονομία!