Αυτή την άνοιξη, ο Elon Musk δεν έκρυβε τον ενθουσιασμό του για την δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού της πλήρους αυτόνομης οδήγησης (Full Self Driving), χάρη στο οποίο του δόθηκε η δυνατότητα να καλύψει τη διαδρομή από την οικία του, στο γραφείο του χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση.
Παρά τον ενθουσιασμό του, λίγο αργότερα ανέφερε πως η δημιουργία ενός πλήρως αυτόνομου οχήματος ήταν πιο δύσκολη από ότι φανταζόταν και εξέφρασε ανοιχτά τη δυσαρέσκειά του για την τελευταία έκδοση beta του λογισμικού του αυτόματου πιλότου της Tesla. Στο αυτοκίνητο του Musk είχε τοποθετηθεί η δοκιμαστική έκδοση Beta 9.2 του συστήματος. Αυτή η έκδοση έδινε τη δυνατότητα στα μοντέλα της Tesla να έχουν τον πλήρη έλεγχο κατά την κίνηση τους σε αστικό περιβάλλον. Ο δαιμόνιος Musk μετά τον αρχικό του ενθουσιασμού, έγραψε σε νέο tweet πως «στην πραγματικότητα, δεν είναι σπουδαίο το νέο λογισμικό» και πρόσθεσε πως η ομάδα εξέλιξης εργάζεται πυρετωδώς για να το βελτιώσει, επανεκπαιδεύοντας ουσιαστικά το νευρωνικό δίκτυο του συστήματος. Για την ακρίβεια οι προγραμματιστές προσπαθούν να ενοποιήσουν τον κώδικα για τον έλεγχο του αυτοκινήτου τόσο στους δρόμους της πόλης όσο και στους αυτοκινητόδρομους.
Την περασμένη εβδομάδα, η NHTSA, η αμερικανική υπηρεσία οδικής ασφάλειας, ξεκίνησε μια έρευνα για 11 ατυχήματα που έγιναν με Tesla, όπου ένα άτομο σκοτώθηκε και 17 άτομα τραυματίστηκαν. Σε όλα τα τροχαία, η πραγματογνωμοσύνη έδειξε πως η λειτουργία Active Driver Assistance ήταν σε λειτουργία λίγο πριν την σύγκρουση. Για το λόγο αυτό εικάζεται πως ίσως η NHTSA επιβάλλει στην Tesla μια σειρά περιορισμών για τη χρήση αυτών των λειτουργιών σε δημόσιους δρόμους και για όσο το σύστημα είναι υπό εξέλιξη!