Το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο παγκοσμίως για την Skoda, είναι η Octavia. Μεγάλος όγκος της ζήτησης προέρχεται από την Κίνα, όπου και παράγονται αρκετά μοντέλα της μάρκας για την τεράστια αυτή αγορά, από την κοινοπραξία με την τοπική Saic Motor (SAIC Volkswagen Automotive Co., Ltd.).
Πλέον η Octavia βρίσκεται στην τέταρτη γενιά της εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, ωστόσο στην Κίνα συνεχίζει να προσφέρεται και η προγενέστερη. Έτσι, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στη νέα, πιο σύγχρονη και ακριβότερη, ή την προγενέστερη και φθηνότερη. Συγκριτικά με την Ευρωπαϊκή Octavia Mk3, η κινεζική είναι σχεδόν ίδια, με κάποιες μικροδιαφορές, όσον αφορά τον σχεδιασμό. Μπροστά είναι όπως τη γνωρίσαμε μετά το facelift του 2017, δηλαδή με τα διπλά και αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Πίσω, η κινεζική Octavia διαφέρει και θυμίζει το Superb. Οι διαστάσεις είναι ακριβώς ίδιες, με μήκος 4.675 χλστ. πλάτος 1.814 χλστ. ύψος 1.460 χλστ. και μεταξόνιο 2.686 χλστ.
Στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός μεταξύ κινεζικής και ευρωπαϊκής Octavia 3ης γενιάς είναι παρόμοιος. Η βασική διαφορά εντοπίζεται στο σύστημα infotainment, το οποίο μοιάζει περισσότερο σαν after market παρά εργοστασιακό. Πιθανώς και τα πλαστικά να μη διαφέρουν σε ποιότητα, ενώ οι χώροι είναι ίδιοι και απαράλλακτοι (πορτ μπαγκάζ 590 λίτρων).
Εκεί όμως που αλλάζει τελείως, είναι ως προς τον κινητήρα. Κάτω από το εμπρός καπό της κινεζικής Octavia τοποθετείται ο 1.6 λτ. EFI των 113 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 145 Nm στις 3.900 σ.α.λ. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων ή το αυτόματο 6άρι Tiptronic. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 12,5 δλ. (14,1 δλ. το αυτόματο) και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα.
Οι τιμές της παλιάς Octavia ξεκινούν στην Κίνα από 109.900 γουάν (σημερινή ισοτιμία 15.354 ευρώ), όταν η νέα Octavia 1.4 TSI 150 PS DSG7 κοστίζει από 124.900 γουάν (17.450 ευρώ).