Το Nissan GT-R έχει κυκλοφορήσει σε δεκάδες εκδόσεις. Λογικό κιόλας, αφού βρίσκεται στην αγορά από το 2009. Όλες, ωστόσο, είναι στο κλασικό κουπέ αμάξωμα. Διαχρονικά, όμως, το Skyline κυκλοφορεί και σε άλλους τύπους αμαξώματος.
Αν και από το R35 οι δυο ονομασίες (GT-R και Skyline) διαχωρίστηκαν, R32, R33 και R34 έχουμε δει σε σεντάν, αλλά και station wagon. To πρακτικό αυτό προνόμιο ανήκει στο 33άρι και το 34άρι, αλλά με διαφορετικό όνομα. Το Stagea ήταν ένα estate που παρουσιάστηκε το 1996, άλλαξε σε MK2 το 2001 και καταργήθηκε το 2007. Σε αυτά τα 11 χρόνια, κάθε γενιά συνόδευε από ένα Skyline GT-R: η πρώτη το R33, η δεύτερη το R34. Και οι δυο είχαν κορυφαίες εκδόσεις 280 ίππων, με διτούρμπινους εξακύλινδρους κινητήρες και σύστημα τετρακίνησης. Μια μόνο όμως, η πρώτη, έντυνε τον «Godzilla» με την ενδυμασία του οικογενειάρχη.
Το Stagea 260RS Autech Version είχε κάτω από το επιθετικό, αλλά και πρακτικό, αμάξωμα τα μηχανικά μέρη του R33. Ο RB26DETT στους 280 ίππους, το σύστημα τετρακίνησης ATTESSA να μοιράζει στους τέσσερις τροχούς, οι επιδόσεις σε επίπεδα πρωτόγνωρα για station wagon (0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ., τελική 250+ χλμ./ώρα χωρίς τον κόφτη των 180) και ένα αυτοκίνητο, που σήμερα αποτελεί έναν από τους κρυμμένους «θησαυρούς» της JDM κουλτούρας. Η επόμενη γενιά Stagea είχε μεν επίσης εκδόσεις επιδόσεων (350RX-Four, AR-X Four), αλλά με τον κινητήρα του 350Z και διαφορετική τετρακίνηση.
Από το 260RS εμπνεύστηκε ο jlord8, μετατρέποντας ψηφιακά το ανανεωμένο GT-R σε shooting brake. Μια εκτέλεση που αναμφίβολα θα προκαλούσε τεράστιο ενδιαφέρον αν ποτέ έμπαινε στην παραγωγή, άσχετα που δεν υπάρχουν σχετικές σκέψεις από τη Nissan. Ούτως ή άλλως το GT-R είναι καθολικά αναγνωρισμένο ως το πιο πρακτικό supercar, οπότε η μετατροπή του αμαξώματος σε μια πιο πρακτική, εναλλακτική εκδοχή δεν θα ήταν άκαιρη. Από τη Nissan, απίθανο. Από ανεξάρτητους καροσερίστες, όμως, αρκεί να έχεις τα χρήματα και έγινε!