Ούτε να μας διάβαζε ο Matthew Parsons, όταν πριν λίγες ημέρες δημοσιεύαμε ένα Mitsubishi 3000GT να ρημάζει ένα Nissan GT-R σε κόντρα. Το κοινό του υποτιμημένου ιαπωνικού «διαμαντιού» είναι πιστό και φανατικό, οπότε ο Αμερικανός digital designer βρήκε την καλύτερη αφορμή να μας παρουσιάσει την ιδέα του για την επόμενη μέρα.
Δείτε ακόμα: Το νέο Mitsubishi L200 κόντρα στο Toyota Hilux (+video)
Το 4000GT των φωτογραφιών θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει τη ναυαρχίδα της Mitsubishi στο προσεχές μέλλον. Με εμφάνιση που μας αφήνει εμβρόντητους, χαρακτηριζόμενη από τα ενιαία LED ημέρας (στη θέση της λωρίδας που ενώνει τα φλας στο 3000GT), τα pop up φωτιστικά σώματα, την αεροδυναμική σχεδίαση, τις αιχμηρές γραμμές και το αισθαντικό πίσω μέρος, με την ιδιαίτερη διαμόρφωση της αεροτομής και το μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων, ο ονειρεμένος διάδοχος του 3000GT θα έκανε το Nissan GT-R να «ιδρώσει». Η λέξη «ονειρεμένος» όμως, είναι κλειδί.
Τα «Τρία Διαμάντια» διάγουν εποχή αναδιάρθρωσης, στην οποία τα SUVs και οι υβριδικές πλατφόρμες κατέχουν κυρίαρχο ρόλο. Θα πρέπει να θεωρούμε εαυτούς τυχερούς που οι Ιάπωνες περιλαμβάνουν στα σχέδιά τους αναβίωση του Evo. Άλλο «δώρο», ωστόσο, δεν προβλέπεται να μας κάνουν. Κάτι που σημαίνει πως το εικονιζόμενο supercar από το Τόκιο, αποτελεί τροφή για σενάρια κατά τη διάρκεια του ύπνου.
Διαβάστε επίσης: Το πιο δυνατό ελληνικό Mitsubishi Colt CZT 1.5 547 PS
Να θυμίσουμε εδώ, πως το 3000GT (ή GTO/VR-4) ήταν μια τεχνολογική προθήκη της Mitsubishi, διαθέτοντας ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, τετραδιεύθυνση, αλλά και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα! Ο 3.0λιτρος διτούρμπινος V6 απέδιδε 280 ίππους και 417 Nm (στην Αμερική 304 άλογα, στην Ευρώπη 286) και εξασφάλιζε στο αμάξωμα των 1.700+ κιλών 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ., τελική άνω των 250 χλμ./ώρα και400άρι στα 13,5 δλ.