Πολλά έχουν ειπωθεί για την εμφάνιση της BMW M4, όμως για το γκάζι της παράπονο δεν υπάρχει. Και ούτε πρόκειται, κρίνοντας από την επίδοση του βαυαρικού κουπέ στο δυναμόμετρο.
Η G82 ανακοινώνεται από το εργοστάσιο στα 480 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής στις 2.650-6.130 σ.α.λ., ευγενική χορηγία του 3λιτρου TwinPower εξακύλινδρου εν σειρά. Για την Competition, τα νούμερα ισχύος ανεβαίνουν στα 510 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και 650 Nm στις 2.750-5.500 σ.α.λ. Στην πραγματικότητα, περιμένεις να αποδίδει περισσότερα κατά τα συνήθη στάνταρ των γερμανικών κινητήρων (ειδικά των υπερτροφοδοτούμενων), που διαχρονικά κρύβουν άλογα. Η διαφορά εργοστασιακής με πραγματικής ισχύος, ωστόσο, ξεπερνά κάθε προσδοκία.
Στο δυναμόμετρο της Performance Eurowerks, ο S58 απέδωσε 464,92 ίππους στις 6.780 σ.α.λ. και 550 Nm στις 4.530 σ.α.λ. στο στρόφαλο. Αν συνυπολογίσουμε το τυπικό 15% σε απώλειες μετάδοσης, προκύπτει ένα εντυπωσιακό γράφημα στα 547 άλογα και 651 Nm στο στρόφαλο! Κοντά στα 40 άλογα πάνω ακόμα και συγκριτικά με την Competition, με τη ροπή ακριβώς στα ίδια επίπεδα! Σε σχέση με την απλή M4 τώρα, το χάος: +67 άλογα, μαζί με επιπλέον 101 Nm! Ακόμα και 10% απώλειες να υπολογίσουμε, θεωρώντας πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα χάνουν λιγότερο, εξακολουθούμε να μιλάμε για 511,4 άλογα και 605 Nm – μία η άλλη, δηλαδή, σε ιπποδύναμη με την εργοστασιακή αναφορά της Competition.