Έχουν περάσει 31 χρόνια από την παρουσίαση του Nissan 300ZX, ενός αυτοκινήτου που προκάλεσε αίσθηση με την εμφάνισή και τις επιδόσεις του, άμα τη κυκλοφορία του. Ακόμα σήμερα γυρνάει με τεράστια άνεση κεφάλια, καθώς είναι από τα πιο ξεχωριστά σε εμφάνιση σχήματα της τελευταίας 40ετίας. Δεν είναι τυχαίο πως η Lamborghini επέλεξε τα φωτιστικά του σώματα για το facelift της Diablo.
Η πιο γνωστή έκδοση, είναι η twinturbo. Εκεί όπου ο 3λιτρος V6 συνδυαζόταν με δυο τουρμπίνες, αποδίδοντας 280 ίππους (στα χαρτιά, κανονικά πάνω από 305) και 384 Nm ροπής, συνδυαζόμενος με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και σύστημα τετραδιεύθυνσης Super HICAS. Το πόσο σύγχρονο ήταν για την εποχή, φανερώνεται από το γεγονός πως ήταν από τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής που σχεδιάστηκε με τη χρήση υπολογιστικών προγραμμάτων. Όσοι ήθελαν την εντυπωσιακή σχεδίαση, αλλά δεν κόπτονταν τόσο για τις επιδόσεις, μπορούσαν να επιλέξουν την ατμοσφαιρική έκδοση.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Nissan Cherry 1.5 Turbo του 1983;
Με 225 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 268 Nm στις 4.800 σ.α.λ., ο VQ30 μπορούσε να επιταχύνει το 300ZX στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 7,5 δλ. και μέχρι την τελική των 220 χλμ./ώρα. Αριθμοί που αντιστοιχούν στο 4άρι αυτόματο κιβώτιο, που ήταν η δημοφιλέστερη επιλογή μεταξύ των ατμοσφαιρικών 300ZX. Σαν το συγκεκριμένο, που ξεκίνησε τις βόλτες το 1991, άλλαξε ιδιοκτήτη 10 χρόνια μετά, έγραψε συνολικά 238.182 χλμ. και αφέθηκε στη μοίρα του!
Διαβάστε επίσης: Fiat Uno του 1996 με μόλις 901 χλμ. και τις ζελατίνες!
Όπως ανέφερε η αγγελία, το άλλοτε λευκό Nissan παραμένει ακίνητο για χρόνια. Προφανώς θέλει μαζέματα σε φανοποιεία, λάστιχα και μηχανικά, όμως πρόβλημα σε μοτέρ, κιβώτιο ή ανάρτηση δεν αναφέρεται (πέρα από τα μπεκ, που ούτως ή άλλως θα ήθελαν αλλαγή). Επίσης, δεν υπάρχει φωτογραφία από μπροστά. Κάτι που, όπως έχουμε αναλύσει στον οδηγό αποφυγής απατεωνιών στις αγγελίες, μπορεί να σημαίνει τρακάρισμα. Παρόλα αυτά, οι 2.000 δολάρια (1.691 ευρώ) που ζητούσε καθιστούσαν το ταλαιπωρημένο και εγκαταλελειμμένο 300ZX πραγματική ευκαιρία, για όποιον έχει χρήμα και διάθεση να το επαναφέρει στην πρότερη λάμψη του.
Δείτε ακόμα: Ferrari Testarossa μαραζώνει επί 17 χρόνια (+video)