Η γερμανική μάρκα το ξεκαθάρισε: όσο το κοινό της ζητάει χειροκίνητα κιβώτια αυτή θα τα προσφέρει! Τάδε έφη, ο Matthias Rabe, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της VW. Μάλιστα τόνισε πως τα χειροκίνητα κιβώτια πέρα από τις απλές εκδόσεις, έχουν θέση και στις εκδόσεις επιδόσεων.
Δείτε ακόμα: Το νέο VW Golf GTI με φορεσιά του MK1
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Rabe δήλωσε: «Κάποιοι άνθρωποι αγαπούν το να επιστρέφουν στις ρίζες τους και να αλλάζουν ταχύτητες χειροκίνητα. Όσο λοιπόν το αγοραστικό κοινό της VW ζητάει χειροκίνητο κιβώτιο εμείς θα συνεχίσουμε να το προσφέρουμε». Μεταξύ των μοντέλων που προσφέρονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είναι και το νέο Golf GTI, ενώ προαιρετικά θα μπορεί να εξοπλιστεί με το αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Βέβαια το πετρελαιοκίνητο Golf GTD προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο DGS 7 σχέσεων, ενώ το υβριδικό Golf GTE θα είναι διαθέσιμο με αυτόματο DSG 6 σχέσεων.
Διαβάστε επίσης: Το νέο VW Golf GTI εν δράσει (+video)
Το νέο VW Golf GTI, παραμένει πιστό στην κλασική συνταγή που το έκανε φημισμένο αρχικά και προσφέρεται με έναν turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 2 λίτρων, με ισχύ 245 ίππων και 370 Nm ροπής. Το VW Golf GTD, με τον 2λιτρο TDI αποδίδει 200 ίππους με 400 Nm ροπής, ενώ για τους λάτρεις της υβριδικής κίνησης υπάρχει το GTE. O 1.400άρης TSI των 150 ίππων συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, αποδίδοντας συνδυαστικά 245 ίππους και 400 Nm ροπής!
Δείτε ακόμα: Νέο VW Tiguan Allspace με κορυφαίες ανέσεις