Προς το παρόν η γερμανική εταιρεία «έχει βάλει στον πάγο» το θέμα της κατασκευής του εργοστασίου στην Τουρκία, με την τελική απόφαση να αναμένεται να παρθεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο.
Ο όμιλος Volkswagen σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες δεν κοιτάει άλλες τοποθεσίες πέραν της Τουρκίας και δεν εξετάζονται καν οι εναλλακτικές της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας και της Σερβίας.
Δείτε ακόμα: Η Skoda ετοιμάζεται να κατασκευάσει Porsche!
Οι παραπάνω πληροφορίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, τόνισαν ότι τα στελέχη του ομίλου θα αποφασίσουν για το ζήτημα στα τέλη Φεβρουαρίου. Μοναδική επιλογή παραμένει το εργοστάσιο στην περιοχή Manisa, 40 χλμ. βορειοανατολικά της Σμύρνης, στη δυτική ακτή της Τουρκίας. Στο εν λόγω εργοστάσιο θα κατασκευάζεται (αν υλοποιηθεί η κατασκευή του) η επόμενη γενιά του Passat, αλλά και του Skoda Superb. Αν δωθεί το πράσινο φως, το νέο εργοστάσιο (κόστος επένδυσης 1.3 δις ευρώ) θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2022, με μέγιστη ετήσια παραγωγική ικανότητα 300.000 οχημάτων.
Διαβάστε επίσης: To VW Polo φρενάρει πριν από τον οδηγό
Η VW βέβαια έχει φτιάξει τα εναλλακτικά της πλάνα, όπου σε περίπτωση ακύρωσης του project της Τουρκίας, θα μπορούσε να αποφασίσει να κατασκευάσει το Passat στο εργοστάσιο της, στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, μιας και στο Emden της Γερμανίας (εκεί κατασκευάζεται τώρα το Passat), θα μετατραπεί για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2022. Σύμφωνα με τους υπευθύνους παραγωγής της VW δεν θα υπάρξουν προβλήματα στις παραδόσεις των μοντέλων της!