O CEO του VW Group, Herbert Diess, δεν έκρυψε λόγια κατά τη διάρκεια παρουσίασης της νέας στρατηγικής του Βόλφσμπουργκ, δηλώνοντας πως οι πωλήσεις των μοντέλων της Cupra ξεπερνούν αυτές των Alfa Romeo!
Ο Diess, που πρόσφατα υπέγραψε επέκταση συμβολαίου μέχρι το 2025, αποκάλυψε το πλάνο «New Auto» και την εστίαση της εταιρίας στην επέκταση της ηλεκτροκίνησης, με τη σταδιακή κατάργηση των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων του Group. Στα πλαίσια των αναμενόμενων ανακοινώσεων, υπήρξε και μια έκπληξη. Ο Γερμανός είπε με περισσή υπερηφάνεια πως η Cupra ήδη πουλάει περισσότερο από την Alfa Romeo, την οποία λογίζουν ως άμεση ανταγωνίστρια στο Group. Παρόμοιο ρόλο είχε μέχρι την αυτονόμηση των Cupra η SEAT, δίχως ιδιαίτερη επιτυχία. Στοιχεία πωλήσεων πάντως, συνολικά ή επί μέρους (τετραμήνων, ανά αγορά και λοιπά) δεν ανέφερε ο Diess.
Μπορεί να προκαλεί εντύπωση το πόσο γρήγορα ξεπέρασαν οι Ισπανοί τους Ιταλούς -πάντα σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του «μεγάλου» της VW- δεδομένου ότι τοποθετούνται ως αυθύπαρκτη οντότητα εδώ και μόλις 3 χρόνια, ωστόσο έχουν πολύ ευρύτερη γκάμα από την Alfa. Πέρα από τα Leon και Ateca, τα οποία είναι στην ουσία βελτιωμένα SEAT, διαθέτουν επίσης το Formentor και το αμιγώς ηλεκτρικό Born. Οι Μιλανέζοι, αντίθετα, προσφέρουν μόλις δυο μοντέλα: τις Giulia και Stelvio. Τη μισή γκάμα από την Cupra, δηλαδή, και δίχως παρουσία ηλεκτρικού. Κάπου εδώ να θυμίσουμε πως παλιότερα, η VW προσπάθησε να αγοράσει δυο φορές την Alfa Romeo, για να εισπράξει τελικά ισάριθμα «άκυρα». Οπότε αυτός είναι ίσως ο λόγος που οι Γερμανοί έχουν στη «μπούκα» τους Ιταλούς.